Hotel Beacon

Hotel Beacon
8,8

12 tips over Hotel Beacon

Joyce, 17-5-2016
De taxi van JFK naar Beacon is 58,20.Eerst is dit 52, maar wordt verhoogd nadat je de tol bent doorgegaan. Met 20% fooi (wat het minimale is wat je kan kiezen bij betaling), kom je uit op 62 euro en .. cent. Betaling kan met creditcard. Hangt een kastje voor je neus als je achterin zit. JFK is een taxi punt waar ze een taxi toewijzen. Bij beacon doet de portier dit, geef hem dan ook een klein fooitje.. Een tip is als je mensen op het vliegveld ziet kun je vragen samen te reizen. Reis duurde 1/2u
laura, 1-3-2015
Schaf een New-York pas aan, deze kun je online bestellen en in New York ophalen. Scheelt je veel geld, aangezien je gratis de alle grote highlights in mag. Ook krijg je veel korting in winkels en restaurants. Ook mag je met de New-York pas eventuele wachtrijen voorbij lopen. Ideaal!
brenda, 23-9-2014
het ontbijt bij de buren is geweldig .

We hebben een aantal aanbieders voor Beacon voor je op een rij gezet:

Veld, 13-9-2014
Bezoek vlakbij het hotel het warenhuis c21 voor leuke koopjes. En probeer naast het hotel eens het ontbijt, prijzig maar de moeite waard.
Bahar, 6-3-2014

-Op aanvraag een plattegrond met alle metro verbindingen verkrijgbaar.

-Na het uitchecken is er een (gratis)ruimte beschikbaar om je koffers achter te laten.

-In de lobby is er geen wc aanwezig, maar via de lobby kan je naar het restaurant en daar heb je een wc.

-Vergeet geen fooi te geven aan de chaffeurs

d_rasenberg, 23-2-2014
Tegenover het hotel zit een grote supermarkt!

geert, 3-8-2013
Toch even opletten bij het boeken. Bij mijn eerste boeking had ik een zeer ruime kamer met zicht op de Hudson en bij mijn tweede verblijf een veel kleinere met zich op een anonieme gevel in de zijstraat. Aan de prijs kan het niet gelegen hebben, want de tweede kamer was duurder dan de eerste. Dus best je kamervoorkeur opgeven bij de boeking.
wen, 24-6-2013
Vraag om een kamer op 1 van de hogere etages. Wij zaten op de 23e verdieping, zaten heerlijk rustig en hadden een prachtig uitzicht op central park.
Bob, 6-1-2013
oud en nieuw in Central Park
idepiede, 25-8-2012

Met de metro kun je voor 29 dollar een hele week onbeperkt door Manhattan en daarbuiten rondreizen. Een metrostation (72 street) is om de hoek.

Bij Serafina, een Italiaans restaurantje een blok naar rechts in dezelfde straat, kun je echt heerlijk eten. Let wel goed op als je de rekening krijgt, want ze berekenen zelf al 18% fooi in de totaalprijs!!

We hebben een aantal aanbieders voor Beacon voor je op een rij gezet: