Hotel Beacon

Hotel Beacon
8,7

90 reviews over Hotel Beacon in het Nederlands

Super hotel met perfecte ligging!!

Joke, 30-10-2017

Beacon ligt op Broadway en is redelijk rustig gelegen. Wij zaten op de vijftiende verdieping, voorkant Broadway (gevraagd via reisburo).Geen geluidsoverlast van verkeer. Metro, Central Park en de Hudson rivier vlakbij. Grote slaapkamer met kingsize bed (heerlijk), ruime woonkamer met bedbank voor onze zoon, keukentje en badkamer. Voor ontbijt naar de supermarkt aan de overkant vd weg en vervolgens voor de koffie naar de Starbucks naast de deur. Betalen met creditcard kun je overal maar neem wel wat dollars cash mee ivm fooi voor personeel in hotel. (Chauffeur transfer, schoonmaaksters, portier, enz). Dit is heel normaal in New York. Neem voor opladen telefoon juiste stekker mee! (Kregen één te leen van receptie, super service!) We hebben genoten van deze geweldige stad en voor ons de volgende keer weer Hotel Beacon!!

Ligging van het hotel is goed, vlakbij Central Park en veel musea in de buurt. Meerdere supermarkten aan de overkant. Het kleine keukentje is goed, gasfornuis, magnetron en koffiezetapparaat. De bedden zijn goed maar niet geschikt voor twee personen, ondanks dat touroperator ze wel zo aanbied!! Hierdoor moesten we gebruik maken van de bedbank die echt verschrikkelijk slaapt. We kregen een kamer op de 4e verdieping terwijl we vooraf hadden gevraagd, zowel bij de boeking als vooraf nog rechtstreeks met het hotel, om een hooggelegen kamer omdat iedereen zo vol is van het uitzicht. Het mocht niet zo zijn en de emails konden ze niet meer vinden?! De kamer op de 4e aan de straatkant was ook ineens die met het beste uitzicht volgens hen. Nog dezelfde avond een post over het geweldige uitzicht.... Of het door de indirecte touroperator komt weet ik niet maar ze hadden weinig zin in mijn vragen waarom alles toch net even anders was dan waar we om gevraagd hadden.

5 daagse Stedentrip

Gerwin, 9-12-2016

Prima Hotel, met goede kamers voorzien va alle comfort, koelkast incl kitchenette, tv. kookplaat .

Ligt op kleine afstand van metro, bus en central park. Supermarkt aan de overkant van het Hotel met ruime openingstijden Personeel is vriendelijk en geeft ook nog wat tips over andere bezienswaardigheden dan alleen de high lights .

Topper!

Carmen, 16-11-2016

Goede ligging vlakbij metro, bus, central park. Leuke winkelstraat met paar supermarkten en genoeg café's en restaurantjes. Vriendelijk personeel, zijn in voor een praatje en geven indien gevraagd ook tips. Mooie ruime kamers, veel kastruimte waar koffers in passen, prima keuken en prettig dat er afwasservice is. Wij zaten op 4e verdieping en hadden ook een eethoek waar we elke ochtend gebruik van hebben gemaakt.

Fantastisch, relaxt, rustig gelegen hotel

Corry, 1-7-2016

Alles kwam goed over, goed hotel, aardige mensen, alles dichtbij.

Bv. metro, winkels, Central Park, Hudson River

fantastische stad én een prima hotel!

Blokzijl, 25-6-2016

Het hotel ligt super. Dicht bij Central Park, de metro en de supermarkt. De metrolijn gaat naar Lower Manhattan, dus je bent direct op de plek waar je moet zijn. In het hotel kun je een metrokaartje kopen en deze kun je telkens opladen. De kitchenette op je kamer is erg fijn. De bedbank slaapt prima (hoewel je in New York niet veel zult slapen want er is zoveel te doen en te bekijken!) New York zelf is een fantastische stad. Wij vlogen naar het vliegveld JFK en gingen daarna met de shuttlebus naar het hotel. Dat ging erg goed. Ook op de terugweg deden we dat en ook dat ging goed. Deze reis maakten we met onze dochter (17) en we hebben echt genoten

Aanrader!

Janneke, 1-6-2016

Een mooi verzorgd hotel! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Kamers zijn erg ruim en schoon! Dichtbij de metro, waardoor je snel overal komt! Ook in de bar kan je nog prima een drankje drinken!

Super hotel, voor herhaling vatbaar

Joyce, 17-5-2016

De ligging is ideaal, nabij central park. Ook het hotel uit links al snel de metro (kleur rood lijn 1,2,3). Reizen met de metro is ideaal. Je krijgt een kaart bij de receptie met alle straten en metro lijnen. Daar heb ik mijn gehele vakantie voldoende aan gehad (naast adres opzoeken op smartphone). Metro kaart gekocht en steeds opgewaardeerd. Je kunt samen met 1 kaart doen. Wifi is uitstekend en gratis in eigen kamer. In lobby pc en printer voor evt. e tickets uit te printen. Schoonmaak is prima, afwas werd gedaan. Vergeleken met hotels van de zelfde prijsklasse liggende bij times square, is dit veel fijner. Beacon ligt in een meer rustigere omgeving, wel levendig. Je kan lopend naar times square, is een leuke wandeling door central park.

Tegen over hotel supermarkt met heerlijke broodjes en heerlijk fruit! koelkast op kamer ideaal. Personeel vriendelijk. Enige nadeel was de ventilatie in kamer, was warm en airco sprong aan als hij uit stond. Geen ramp, airco is gratis. bedden prima.

Helemaal goed

Phillippinne, 5-5-2016

Een heerlijk hotel op een mooie centrale plek. Vlak bij de metro (lijn 1,2 en 3), supermarkt en Centraal Parc.

In de buurt zijn genoeg leuke eettentjes te vinden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Twee keer een storing gehad (kreeg het elektraplaatje niet aan en de airco bleef draaien) en beide keren binnen 5 minuten verholpen.

Onze kamer lag op de tiende etage aan de achterkant, net boven het dak van het theater uit. Van het theater hebbben wij geen last gehad. De kamer was schoon en netjes. 's Ochtend een krant voor de deur, koffiecups werden bijgevuld. Op de laatste ochtend hebben we de koffers in de lobby achtergelaten en het American museum of natural history bezocht dat een paar straten verderop ligt. Een prima invulling voor de laatste uren in New York.

Aanrader!

Anne, 3-5-2016

Super locatie, net even buiten de drukte, 3 min lopen van metrostation 72 street en Central Park is praktisch om de hoek. Supermarkt tegenover hotel. Ruime kamer met groot bed en kitchenette, erg fijn! Bij een volgend verblijf in NY absoluut weer dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Beacon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beacon in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beacon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beacon scoort een 8.74 uit 10 op basis van 91 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: