Hotel Amsterdam Court

Laatste review

Prima hotel

Frank versteeg,
29-3-2017

Hotel is prima gelegen wij vonden het prettig vlak bij times square de rockenfeller en central park enz kamer zijn niet groot maar prima geslapen en was schoon we hebben niet in hotel gegeten geen mening .personeel zeer friendly zeken Susan U van receptie kind and helpfull ze zijn allemaal zeer behulpzaam

Kenmerken

29-3-2017

Geweldig!!

Winkel
17-9-2016

Goed: Hotel ligt heerlijk centraal! Vlakbij alle theaters, Times Square, Rockefeller Center, centraal Park en verschillende metro stations.

Niet goed: voor ons waren er geen minpunten.

Super centraal gelegen hotel

InekeenIris
6-9-2016

Geen ontbijt maar wel gratis koffie en thee 's morgens in hotel.

Heerlijk groot binnen en buiten dakterras.

Vriendelijk personeel.

Hotel op Toplocatie

Yves
19-5-2015

Het Amsterdam Court Hotel is zeer centraal gelegen hotel, veel centraler dan dit is er eigenlijk niet voor een leuke prijs.

Op loopafstand van Times Square en de metrostations.

De kamers zijn relatief klein maar je zit dan ook in New York waar de ruimte beperkt is en de mensen gewend zijn aan kleine woningen.

Inderdaad wel even opletten welke kamer je boekt want we hadden eerst een kamer waar we ons koffer nog niet konden openmaken, we hebben de dag erna meteen een andere kamer gekregen,dit was wel goed geregeld allemaal.

let op welke kamer je boekt

puck0906
22-5-2014

Wij kregen een vrij kleine kamer met uitzicht op een muur, geen raam die open kon, een wc die verstopt raakte en het was er bloed heet (airco werkte niet) Vervolgens geklaagd en een super fijne grote ruime kamer gekregen met wel uitzicht, een werkende airco en een raam wat open kon. de receptie is zeer vriendelijk en ze helpen je overal mee!

Geweldig

Mohamed El Malki
24-2-2014

ik ben 100% tevreden met de service, ik hoop er snel weer terug te komen

Aanrader

DAarsen
2-5-2013

Zeer centraal gelegen. Nette kamer met een heerlijke bed. Wij sliepen aan de achterkant van het hotel en het was lekker stil. En dat terwijl het hotel om de hoek bij Times Square ligt.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Ontbijt in het hotel is mogelijk maar stelt niet veel voor. Er zijn zat eettentjes in de buurt.

Spaar uw geld zoek een ander hotel.

Louis Bol
20-9-2012

Kleine kamers, benauwd, een airco die heel de nacht staat te loeien. Deze kan je niet uitzetten, want dan stik je de moord in de bedompte kamers. De douchekop trok je bijna uit de muur. Er zat een gat in het bad dichtgemaakt met kit. Klantvriendelijkheid is in geheel NY geen gebrek behalve bij dit hotel. Onbeleefd horkerig en totaal geen klant beleving. Mijn advies zoek een ander hotel. Het eninge positieve aan dit hotel is het zit om de hoek van Time Square. Ontbijt steld niks voor aanfluiting. Wij hebben heerlijk bij Appelbees ontbeten. Spaar uw geld kijk bij het Novotel.

prima hotel voor een city trip naar new york

wendy minkema
4-7-2012

in juni verbleven wij een week in het hotel. dit is ons zeer goed bevallen! schone kamer, vriendelijk personeel. elke dag kamer schoonmaak. en een perfecte ligging! echte aanrader voor een week new york.

Goed hotel met SUPER ligging

Bart
15-5-2012

Met gemengde gevoelens vertrokken naar dit hotel door de meningen op zoover. Maar het is SUPER meegevallen.

Propere kamer en persoonlijk vonden we ook geen kleine kamer. er was plek genoeg voor onze koffers en zelf al onze extra aankopen.

De ligging kan bijna niet beter en zeker niet voor deze prijzen.

We hadden wel een beetje last van lawaai van de airco maar dit was verwaarloosbaar. Wij hebben in elk geval een super vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amsterdam Court in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amsterdam Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.