Hotel Ameritania

62 reviews over Hotel Ameritania in het Nederlands

Super !

Lizette Mulders
15-6-2019

Hier is het super de kamer, de omgeving, en ook het personeel , Jerry in de Lobby heel aardig en behulpzaam. Water is gratis op de kamer word iedere dag aangevuld.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar.

Edmée
30-4-2018

Fantastische ligging op de hoek van Broadway en 54 Street. Tegenover het hotel een Starbucks en leuke broodjeszaak. Voor hetzelfde bedrag kan je beter hier eten dan in het hotel. Op loopafstand een supermarktje. Binnen 5 minuten lopen sta je op Times Square.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stijlvol en super gelegen

Danny van Bergen
15-9-2017

Zeer klantvriendelijk personeel. Heel erg centraal gelegen in Manhattan. Goede prijs-kwaliteit verhouding, mede gezien de locatie. Het ontbijt van het hotel zouden wij niet meer doen. We waren bagage vergeten in het hotel en dat is echt super opgelost. Top service vanuit het hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

D-reizen

Zeer centraal gelegen hotel met goed ontbijt

Loofhome
27-8-2017

Hotel Ameritania ligt op de hoek van Broadway en 54th Street, precies tussen Central Park en Times Square in. Er tegenover is een metro-ingang. Ernaast is de Show van Steven Colbert. Tegen betaling van 11 dollar kan je elke ochtend gebruik maken van het uitgebreide ontbijtbuffet (is goedkoper dan ontbijten bij bijv. Star Bucks en zonder rijen). In de lobby is er gratis Wifi. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.Alleen onze vierpersoonskamer was niet erg ruim, maar dat geldt voor veel hotels in New York.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Voor herhaling vatbaar, goed hotel!

Familie Koppen
25-6-2016

Ideale centrale ligging: vlak bij Times Square en Central Park. Mooie, schone hotelkamer, fijne douche. Sommige hotelmedewerkers zijn vriendelijk, anderen weer niet. De fles bronwater die op je nachtkastje staat, is niet gratis. Daar betaal je uiteindelijk 7 dollar per fles voor. Dat geld kun je leuker besteden. Supermarkt Duane Read op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede uitval basis

Wim Slabbekoorn
13-12-2015

Hotel ligt naast Broadway een goede ligging voor bezoeken deze straat en musicals, hotelkamer op de 10de verdieping is gerenoveerd maar uitzicht was niet op de straat, dus bin binnenkomst streetview vragen, de portiers Jeff en Julian kan je alles vragen je krijg een goed antwoord, neem hier niet het ontbijt het is het geld niet waard. Wifi is mogelijk in het hotel voor $10 per dag niet doen bij oa Starbucks heb je free Wifi. Ontbijten doe je buiten de deur richting 8th Avenue, hoe verder van Broadway hoe duurder Metrostations liggen in de de buurt. Let wel op New York is niet goedkoop voor shoppen kan je ook bij Barclays Center kijken op Brooklyn (30 min met Metro) hier zitten ook winkels. Het water is met een vies smaakje (chloor) dus kijk uit met het gratis glas water in een restaurant. Dineren kan goed op 8th Avenue bij 'Rumours' een Ierse pub, kijk uit bij bestellen van voorgerecht genaamd 'Rumours sampler' dit is meer dan een voorgerecht voor 2 persoon dan 1. Iedeaal vervoer is de metro met een Metrocard.

Gereisd Met partner in december 2015

Fantastische ligging

Pauline Zwenne
9-6-2015

Hotel ameritania is een mooi hotel. Goede ligging . Loopafstand van times square , Rockefeller , central park. Mooie kamers . Goed bed. Heerlijke douche. Ontbijten kan je beneden voor 9,95 dollar per persoon . Personeel vriendelijk. Wij komen er zeker een keer terug. Een aanrader kamer op de negende verdieping en uitzicht op Broadway . Het hotel ligt op Broadway en times square .

Gereisd Met partner in Wed Jun 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke kamer! Fantastische ligging

M. Spaansen
8-3-2014

In feb 14 zijn we met zijn tweeen naar dit hotel geweest voor 5 dagen. De eerste kamer lag aan de binnenzijde, door de ventilatoren buiten erg luidruchtig. De dag erna hebben we kunnen wisselen van kamer, nu een aan de voorzijde. Beide kamers waren luxe en zeer sfeervol ingericht. Perfecte boxspringbedden met topdek. Wekkerradio met iphone dockingstation. Badkamer met regendouche, alles luxe!

Gereisd Met partner in februari 2014

Perfecte ligging

Maud
9-2-2014

De ligging van dit hotel is perfect! 5 minuten wandelen van Central Park, om de hoek op Times Square en Broadway. Ook vlakbij de opstap plaats van de Hop on/Hop off bus. Op wandelafstand van het Rockefeller Centre. Hotelkamers zijn netjes (2 jaar terug volledig gerenoveerd), wat krap. Wij hadden twee kingsize bedden op onze twee persoonskamer. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (restaurants reserveren, carservice regelen, bagage dragen). Er zijn drie liften, dus nooit lang wachten. Onze kamer zat aan de voorkant van het hotel, er is veel leven op straat, dit was de eerste nacht even wennen. Het ontbijt zou ik niet aanraden. Voor dat geld kun je in de buurt in betere tentjes eten. In het hotel ontbijt van plastic borden, weinig keus. Kortom; Perfect hotel voor een citytrip naar New York. Prima kamers en goede ligging. Een aanrader. Ik zou zo terug gaan!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Goeie ligging

natascha groenewoud
26-8-2012

In 1e instantie echt een slechte kamer gehad, vies, warm en vooral gehorig. Na hierover te klagen kregen we een betere kamer. Hotel was aan het renoveren waardoor het erg rommelig was. De liggen daarentegen was echt geweldig. Om de hoek liep je zo richting Time Square. Fantastisch. Volgende keer zou ik toch wel weer daarom voor dat hotel kiezen.

Gereisd Met partner in Mon Mar 28 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektEngels

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ameritania in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ameritania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.