Hotel Americana Inn

Verenigde Staten van Amerika, New York state, New York City

8Fantastisch

11 reviews over Hotel Americana Inn

• 8José24-10-2010

Prima hotel gelegen op super locatie!

Goed hotel met 24-uurs receptie. Kamer is klein maar de bedden zijn erg goed (wel kort) . Eigen wasttafel met warm- en koudstromend water, iedere dag schone handdoeken, badkamer was over het algemeen schoon en niet bezet. Kleine keuken op de gang waar we geen gebruik van hebben gemaakt. De ligging is super dicht bij o.a. Times Square, Empire State Building en diverse metrostations. Personeel is behulpzaam en vriendelijk, tegen betaling internet bij receptie. Het geluid van het langsrijdende verkeer hoor je wel op je kamer (straatzijde) en de airco maakt behoorlijk lawaai oordopjes kunnen uitkomst zijn. Wij hebben een super week gehad en zouden dit hotel weer boeken.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Paola van Bergen13-12-2009

Prima slaapplek voor mooie prijs

Anericana in ligt zeer centraal op 38th street West en aan 6th Avenue. Op loopafstand ben je op Broadway, shop je op 5th Evenue of duik je de Macy's in. Zeer vriendelijk personeel en het zag er zeer schoon uit. Wij maakt met drie kamers gebruik van een gemeenschappelijke badkamer op de gang en dat ging perfect!! De slaapkamers zijn niet groot, maar ach. Je komt er alleen maar om te slapen. Al met al een aanrader om naar toe te gaan. Het lukt wel aan de drukke 6th Avenua en in de city that never sleeps betekent dat wel dat je heel de nacht door auto's kan horen rijden of tuuteren (oordopjes misschien handig).

Gereisd met vrienden in november 2009

• 7Anneke18-03-2009

Geweldige ligging!

Het hotel is zeer gunstig gelegen, als je een goedkoop hotel zoekt met een prima ligging maar niet zo'n goedkoop jeugdhostel hoef je niet verder te zoeken, boek deze! Oke, hij is eenvoudig maar wij zijn alleen maar snachts op de kamer geweest om te slapen.

De kamers zijn klein, het is passen en meten om je koffer er in te krijgen, maar er is een nette wastafel, de bedden sliepen prima, en de gedeelde badkamers waren altijd vrij en altijd netjes (in ons geval) Zelfs is er een flatscreen tv op de kamer. Bij de receptie kun je internetten tegen betaling en een kluisje huren. Via de receptie kun je een shuttle bus regelen naar de luchthaven,maar let op dat deze wel via andere hotels gaan. Qua prijs maakt het niet zoveel uit, volgende x zouden wij gewoon een taxi bellen.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Django en kristel14-11-2008

Erg goede middenklasser

Prima hotel voor een leuke prijs midden in Manhattan. Je moet wel de badkamers delen. Dit was voor ons geen probleem. De tweede keer zouden wij hier absoluut teruggaan. Dit vanwege de super prijs-kwaliteitsverhouding!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Jürgen en Wendy10-07-2008

Heel goed geleen low budget hotel. Personeel heel vriendelijk als je info vroeg over de stad, om shuttle dienst te regelen naar de luchthaven of om je terugvlucht te bevestigen. De kamers zijn proper met flat screen tv en elke dag nieuwe handdoeken. De gedeelde badkamer is iets minder. Soms nog haar van diegene die voor jou gedoucht heeft (maar daar kan hotel zelf niet altijd aan doen)

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Paul21-11-2006

Perfecte ligging voor weinig geld. Weinig luxe, maar je bent er toch alleen om te slapen.

Gereisd in november 2006

• 8Ilse12-10-2006

Goed hotel, niet te duur, mooie maar wel kleine kamers met lavabo op kamer en ook tv. Niet veel lawaai te horen van de stad. badkamer op gang per 3 kamers, geen last gehad van andere bewoners. aanrader voor iemand die wil besparen op hotelkosten

Gereisd in oktober 2006

• 8Lies21-08-2006

Ik ben er geweest in maart 2000. Goed hotel met propere kamers, wel aan de kleine kant. Lavabo voorzien op de kamer, douche op de gang. Heb daar gebruik van gemaakt, was zeer proper. Er is wel geen bar of ontbijtruimte maar in zo'n stad is dat niet nodig, daar vind je genoeg in de straten.

Gereisd in augustus 2006

Hotel Americana Inn info