Hotel Alexander

7Goed

Verenigde Staten van Amerika, New York state, New York City

Op vakantie geweest naar Alexander?

7Goed

2 reviews over Hotel Alexander

• 6Susan8404-12-2009

Sober maar netjes!

Kamers zijn sober, klein maar toch voldoende ruimte met 2 grote koffers! Bed is wel wat smaller en kleiner dan wij hier kennen, maar slaapt voor derest prima. Douches zijn altijd beschikbaar en erg netjes! (tis alleen wel anders dan bij andere hotels, je moet de hendel draaien en dan onder de kraan de opening (waar het water uitkomt) naar beneden trekken. Dan komt er pas water uit de douchekop!! Very strange! Personeel was ook aardig, iet wat sloom maar zeker niet onvriendelijk! Je kan van een 2sterren hotel ook niet veel verwachten maar waarom een duur hotel boeken als je goedkoop in een keurig hotel kunt zijn, zodat je al je geld aan leuke dingen kunt besteden! Besteed het veel liever uit aan mooie kleren!! ;) Boek dit hotel dus gerust!

Gereisd met vrienden in november 2009

• 8Renee12-05-2008

Wij zijn van 3 mei tot en met 7 mei 2008 in dit hotel geweest. Naar goede tevredenheid. We hebben 390 euro betaald voor 4 nachten met 2 personen en dat is in NY niet duur. We geven liever ons geld aan andere dingen uit! De kamer is ruim genoeg en het bed is 140 breed maar je bent toch heel erg moe als je sávonds terug komt. Ligt erg centraal vlakbij metro en er zijn winkels en bank aanwezig. Koffie en thee gratis en internetmogelijkheden 1 dollar 10 minuten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gedeelde badkamer maar erg schoon! Prijs kwaliteit super dus!! Buurt is ook erg veilig.

Gereisd met partner in mei 2008

Hotel Alexander info