Hotel 91

HotelWeer vandaag22°15°

We hebben een aantal aanbieders voor 91 voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel 91 in het Nederlands

Met oudere kinderen

Wij waren hier vanaf 26 februari voor 4 nachten. We hadden voor ons zessen 2 kamer geboekt. Jammer dat deze op 2 verschillende verdiepingen (4 en 5) lagen. Kamers waren ruim en schoon en worden elke dag schoon gemaakt inclusief schone handdoeken. Lawaai van de brug valt mee.

Gratis koffie en thee op de 2e verdieping, bij de receptie. Service is prima en prima advies over vervoer terug naar JFK. Scheelde meer dan helft met de heenreis. Geldautomaat aanwezig.

Chinatown mag dan niet de meest schone wijk van New York zijn, wij hebben ons er prima vermaakt en ons ook nooit onveilig gevoeld. Lower Manhattan is op loopafstand en er zijn diverse Metrostations in de buurt om New York verder te verkennen. Bakker naast het hotel en supermarkt op de hoek van de straat.

Al met al een prima uitvalsbasis voor onze stedentrip aan New York.

Aangenaam verblijf

SABINE
20-2-2015

Wil je een hotel dat tevens prijs-kwaliteit klopt en niet al te ver is van het centrum dan moet je in dit hotel zijn.Ligt midden in Chinatown wat niet de properste buurt is maar toch charme heeft.Zeer druk op straat.Kamers zijn proper,bedden liggen zalig.Kamer werd elke dag opgeruimd en we kregen dagelijks propere handdoeken.Badkamer ruim en proper.Lekker warm water.Ligging is naast de Manhattan-Bridge.Wij verbleven op de 3de verdieping en hadden niet zoveel last van de brug.Personeel zeer vriendelijk aan de desk.Koffie en thee gratis op de 2de verd.Er is ook een drankautomaat.Metrostation in de buurt.Ook verscheidene restaurants en banken in de omgeving.Op 15 a 20min ben je in het centrum van New-york.Ik zou er teruggaan omdat de prijs-kwaliteit het absoluut waard is!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 91 in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 91 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.