Hotel 17

12 reviews over Hotel 17 in het Nederlands

Fantastisch hotel!

B.dun,
13-1-2018

Klein hotel; schoon. Uitstekende ligging nabij Union square.

Geweldige locatie

Anne de Groot
6-9-2016

Hotel 17 in New York is een prima plek om te verblijven. Het hotel ligt centraal, is schoon en heeft een uitstekende service. En dit alles voor een zeer redelijke prijs.

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

LauraCharlotte
24-7-2012

Wij hadden een erg mooie kamer, erg groot en comfortabel.

Er was verder geen luxe maar dat heb je in New York ook niet nodig.

een terugkomertje!

Gerad en Marianne
19-12-2011

Een mooi rustig gelegen budgethotel.Door zijn centrale ligging super. Het hotel heeft een warme uitstraling, de kamers zijn niet zo groot maar wel netjes en schoon.Het moeten delen van de badkamer met mede hotelgasten is totaal geen probleem.De badkamers worden goed schoon gehouden.Voor ons

was dit de eerste keer NY, GEWELDIG , maar komen we een keer terug dan gaan we zeker naar Hotel 17.

Fijn budgethotel in Manhattan

Remco
7-12-2011

Hotel 17 is een keurig no-nonsense hotel vlakbij Union Square en Broadway in lower East Manhattan. Het ligt in een rustige wijk aan een rustige straat in een keurig gebouw van 8 of zo verdiepingen. Kamers zijn klein, maar brandschoon en van alle gemakken voorzien. Alle kamers delen douches en toiletten op de gang, die tijdens mijn bezoek nooit bezet waren. Op de kamer wel een wastafel met warm en koud water. Verder een flatscreen TV, goede verwarming, airco en een kluisje op de kamer.

Het hotel heeft geen restaurant en verkoopt verder geen eten of drinken. In de directe omgeving zijn voldoende 24-uurs eetgelegenheden en kleine supermarktjes te vinden. Het (grotendeels Indiase) personeel is zeer behulpzaam en regelt taxi's naar het vliegveld en heeft tips voor eetadresjes. Kamer wordt verder keurig schoongehouden.

Kortom: een perfecte lokatie voor een citytrip naar New York. Kleine maar zeer comfortabele kamers. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

prima hotel op prima lokatie; aanrader

vdschaaf
26-9-2010

vriendelijke service, geen ontbijt in hotel maar wel op 2 min lopen, starbucks voor de liefhebber op 3 minuten lopen. subway (union square) op 5 min. schone eenpersoonskamer, met wastafel. prima bed (stevige matras). de kleine kamer (8-10 m2) neem je voor lief voor die prijs. je komt niet in NY om te slapen maar om de stad te beleven! dag/nachtportier aanwezig. verbinding met subway vanaf JFK is prima (van gate naar hotel in 60 min! en dat voor $8); je hoeft echt geen taxi of shuttlebus te nemen. de douche/bad/wc moet je delen maar is schoon. de omgeving van het hotel vond ik bijzonder veilig.

voordelig, rustig, schoon

Annet van der Stel
16-6-2009

Prima hotel, kregen eerst 2-persoons bed. Volgende dag op verzoek 2 1-persoonsbedden. Prima lichte ruime kamer met kluisje, wastafel, tv, heerlijke bedden.

2 gedeelde badkamers 3 deuren verder op de gang, zeer schoon en altijd beschikbaar.

Hotel brengt je met auto op verzoek voor ca. 70 dollar naar vliegveld Newark. Veel betere service dan met supershuttle bijvoorbeeld.

Ontbijtrestaurant op 1 minuut lopen. Subway iets verder (10 minuten) waardoor je tussendoor niet snel even teruggaat om je inkopen weg te brengen. Echt enige nadeel. Met subway ben je in paar minuten in centrum. Zeker voor herhaling vatbaar. Union Square en omgeving ook uitstekend. Veel groen in de wijk.

2008

Goed en goedkoop hotel op een geweldige lokatie

R.J.
23-12-2008

Goed hotel op loopafstand van metro, bezienswaardigheden en eetgelegenheden

even een kanttekening: de kamers zijn wel piepklein en de bedden ook. voor wie een partner heeft die iets groter en/of dikker is, rest er weinig ruimte voor het geval je niet de ganse nacht op elkaar wil slapen. heb wel dikwijls toch een paar badkamers moeten aflopen eer ik er een vond die vrij was + ze waren niet steeds proper.

2007

Leuk hotelletje waar je echt "waar voor je geld" krijgt. Het is een paar blocks lopen naar het dichtstbijzijnde metrostation, maar prima gelegen in the East Village, verzorgd, netjes, rustig, echt prima! Bed is niet fantastisch, en je kunt er niet ontbijten of zo, maar het is heel goed te doen. Gedeelde badkamers zijn schoon en ik heb geen een keer hoeven wachten. Afstand naar JFK is ook prima met de taxi. Ik ga er nu voor een 2e keer heen! Ik kon niets vinden met een vergelijkbare kwaliteit in deze prijsklasse, anders kom je al gauw in een hostel terecht en dat wil je echt niet! Check: www.hotel17ny.com

We hebben een aantal aanbieders voor 17 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 17 in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 17 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.