Hotel Comfort Inn & Suites Maspeth

Hotel Comfort Inn & Suites Maspeth

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn & Suites Maspeth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn & Suites Maspeth in het Nederlands

Comfortabel hotel met plezierige voorzieningen

Truus
6-1-2010

Dit hotel ligt in Queens, aan de rand van een woonwijk tegenover een immense begraafplaats. Door deze factoren is het er bijzonder rustig. Het hotel onderhoud een shuttledienst naar het dichtstbijzijnde metrostation en luchthaven La Guardia. Het complimentary ontbijt is verzorgd en gevarieerd, er zijn alleen te weinig stoelen bij de tafels. De kamers zijn aan de kleine kant, maar dat is een veelvoorkomend verschijnsel in New York. De bedden zijn uitstekend en de badkamer volledig uitgerust en royaal voorzien van handdoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 29 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKrant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn & Suites Maspeth in Maspeth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn & Suites Maspeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.