Hotel Verve - an Ascend Collection

Hotel Verve - an Ascend Collection
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Verve - an Ascend Collection voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Verve - an Ascend Collection in het Nederlands

Prima hotel voor een city trip

69Tib, 14-4-2015

Prima verblijf voor een bezoek aan New York. Dicht bij de metro, gelegen in een rustige beurt. Kamer beetje gedateerd, maar het bed was ongekend goed. Ontbijt typisch Amerikaans.

Verbazingwekkend!

Evelien, 15-1-2014

We gingen voor de tweede keer naar New York en daarom hoefden we niet meer perse in Manhattan te zitten. Ook omdat we op rondreis waren, wilden we een mooi, maar niet te prijzig hotel. We kwamen uit bij Hotel Verve. Geen moment hebben we spijt gehad van deze keus. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en ons werden goede restaurantjes in de omgeving aangeraden. We kwamen uit bij een visrestaurantje. De wijk ligt in een multiculturele omgeving. De dag erna met de metro naar het centrum.

In het hotel is een spelkamer. Hier kan je poolen en airhockey spelen. Uiteindelijk kregen we zelfs een aantal potjes gratis.

Het ontbijt was goed, redelijk wat keuze met o.a. wafelmakers, broodjes, fruit.

Ik zou zo weer terug gaan.

Uitstekend betaalbaar hotel

MM, 5-4-2013

Hotel ligt even buiten het centrum, of loopafstand van de metro. Met de metro zit je in een mum van tijd in het centrum. Personeel van het hotel is behulpzaam en vriendelijk. In de hal staat een Cash Machine, om veilig te kunnen pinnen. Kamer was ruim en van de meeste gemakken voorzien. Groot en prima bed. Kamer heeft airco. In de hangkast zit een gratis, grote kluis. Badkamer klein, maar functioneel. Koffie en thee beneden in de lobby gratis. Ontbijt is gratis, niet bijzonder, maar prettig om niet met een lege maag op pad te moeten.

Perfect hotel

Martijn, 31-3-2013

Uitstekend hotel voor een stedentrip naar New York. Ligt vlak bij een metrostation, zodat je zo midden in de stad bent. Prima kamer, van alle gemakken voorzien. Gratis WIFI door het hele hotel. Ontbijt is gratis. Personeel is heel behulpzaam, en zorgt ervoor dat je je snel thuis voelt.

Prima hotel, goed om Manhattan te bezoeken.

Bernard Laverge, 22-5-2012

Ruime kamer en badkamer. Een ontbijt inbegrepen, zoals in de meeste motels, maar toch goed verzorgd. Koffie, warme schocolade, water, steeds ter beschikking. Subway station Queens Plaza dichtbij. Rustige wijk en veilig s'avonds. Een aanrader voor een verblijf in New York.

Goed en betaalbaar Hotel

hoinjsz, 18-3-2012

Het Veve hotel is een een goed en betaalbaar hotel. Het hotel ligt net niet op Manhattan maar 2 stops met de de metro ervan daan. dit is echter total geen probleem, het reizen naar midtown Manhattan vanaf downtown duurt aanzienlijk langer dan vanaf het Verve Hotel.

De service is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is basic maar wordt goed aangevuld wanneer iets op dreigt te raken.

Onze kamer was ruim (zie foto's) en schoon, de badkamer was eveneens ruim en alles was aanwezig

Prima Hotel

Simone, 30-10-2011

Dit hotel heeft een uitstekende service, goed ontbijt, vriendelijke mensen.

Ligt net buiten het centrum maar met de metro ben je zo in het centrum,

Buurt absoluut niet onveilig, veel beveiliging en politie (overal in NY)

voor transfer naar hotel va vliegveld kan je op vliegveld regelen en terug

regelt Tom dit voor je. In Central Park zijn eekhoorns, voor liefhebbers, neem ongezouten pinda's mee.

Een onontdenkt pareltje, net buiten NYC

MarcenMo, 20-1-2010

Een geweldig hotel voor een super prijs, net buiten the City met ontbijt. Dichtbij twee metrostations en binnen tien minuten sta je op Times Square.

Een goede ruime luxe kamer, met eigen badkamer en zelfs nog een jacuzzi voor dezelfde prijs als waar je voor in het centrum van New York een hotel hebt met een gedeelde badkamer!!! Voor ons was er niets heerlijker dan na een lange dag in New York heerlijk te ontspannen in de jacuzzi. Wij hebben echt genoten van dit hotel, met een goed gevuld ontbijtbuffet en klantvriendelijk personeel.

Een super aanrader voor mensen die willen genieten van hun verblijf in New York!!! Volgende keer zouden wij zeker dit hotel weer boeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Verve - an Ascend Collection in Long Island City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Verve - an Ascend Collection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Verve - an Ascend Collection scoort een 8.91 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: