Hotel Howard Johnson Inn Long Island City, NY

Hotel Howard Johnson Inn Long Island City, NY

We hebben een aantal aanbieders voor Howard Johnson Inn Long Island City, NY voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Howard Johnson Inn Long Island City, NY in het Nederlands

Goed hotel dichtbij Manhatten

Rick
30-5-2016

Goed hotel wat 5 minuten lopen van het metro station ligt. Met de metro is het +/- 10 minuten naar Times Square. De kamers zijn ruim en schoon. WiFi werkt goed. Er is een ontbijt, dit is zoals in veel Amerikaanse hotels beperkt.

goed genoeg

Ilona
9-5-2016

Kamers zélf zijn schoon, bedden liggen prima, maar dames van de housekeeping zijn óf lui óf ze mogen niet veel doen aan de kamer omdat het dan teveel kost. We hebben twee keer gehad dat ze wél de fooi van het bed weggenomen hadden maar het bed niet opgemaakt hadden. Schoon bedlinnen zelfs niet één keer in 11 dagen tijd. W.C. papier en handdoeken worden nauwelijks aangevuld.

Jammer ook dat de ramen erg vies waren wat ten koste ging van het uitzicht.

In tegenstelling tot wat op de site staat, géén kluis en koffiezetapparaat op de kamer. Wél WiFi, strijkplank/bout en föhn.

Ontbijt mag geen naam hebben: uitgedroogde bagels en sneetjes brood, toasters aanwezig waardoor het brood nog enigszins eetbaar was. Geen kuipjes boter maar één grote boterkuip waar iedereen uit moet smeren. Als beleg alleen cheddar kaas en jam, of roerei met bacon. Alles heel snel op.

Wél groot pluspunt:

De dames van de frontdesk zijn zéér vriendelijk en behulpzaam, doen echt hun best om je wegwijs te maken of vragen te beantwoorden! Qua prijs/kwaliteit-verhouding redelijk.

Lokatie: ondanks wat mindere buurt (In Queens, doet wat "achterbuurt-achtig" aan, midden tussen industrie) toch fijne lokatie doordat je +/- 300 meter van metro af bent, die je in pakweg kwartiertje in hartje Manhattan afzet!

uitstekend verblijf

rob.mon.peters
20-12-2012

Dit hotel is een uitstekende plek als je New York City wil bekijken! De kamer is niet groot (zijn ze nooit in NYC) maar goed en schoon. Prima badkamer met een goede douche. Koffiezetapparaat op de kamer en een kluisje.

Ontbijt is sober (bagels, zoete koeken enz. Amerikaans) met plastic bordjes en bestek, maar de koffie is prima.

De ligging van het hotel is heel handig. 200 meter van een metrostation (lijn F) Je bent in een kwartiertje in het centrum van Manhattan.

Een aanrader

S F
23-7-2012

Het hotel ligt in Queens. Maar laat je je hierdoor niet afschrikken. De buurt is vrij veilig. Ik heb er 's avonds rondgelopen: niets gebeurd. Bovendien is de ov-verbinding fantastisch. Het hotel ligt zo'n 300m van een metrostation vandaan. Binnen enkele minuten ben je in Manhattan. Voor deze prijs nooit een hotel van deze kwaliteit!

Geweldig goed bevallen

holtdijk
23-5-2012

Wij hebben hier 3 nachten geslapen voor onze citytrip naar NY. Wij vonden het een heerlijk hotel. De buurt is niet wat maar op 5 minuten loopafstand van de metro die je in 15 minuten op timesquare afzet. Ideaal als je vanaf JFK komt en met de metro/airtrain komt. Bij binnenkomst hartelijk welkom geheten. Gevraagd om kamer aan de voorkant. Gelukkig was er nog 1 vrij op de 9e etage. Vanuit mn bed keek ik op de mooie skyline en het Empire state Building. Kamer van alle gemakken voorzien: Douche, Ligbad, Fohn, strijkijzer, koffiezetter, tv en wekker. Ontbijt was redelijk. Koffie, jus dórange, croissantjes, donuts en gewoon brood. Beleg wat minder, alleen Jam en smeerkaas. vanaf 6.30 ontbijten! Wifi deed het bij mij op de kamer niet goed, slechte verbinding. Beneden uitstekend signaal en hier kan je ook gratis gebruik maken van de PC van het hotel. Voor het geld van dit hotel heb je in manhatten een stapelbed en een gedeelde douche.....

Dus twijfel niet als je een budget hotel zoekt.

room with a view (Manhattan)

Jackie
19-4-2012

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding. Met Subway F-lijn in 15 minuten in hartje Manhattan. Hotel is een jaar of 2-3 oud. Overal Wifi, maar op het moment dat ik er was haperde dat wel eens. Je kunt ook in de lobby een kwartier gratis internetten. Prima ontbijt. Snacks en drinken in automaten, geen restaurant. Omgeving niet leuk. Kamers met en zonder uitzicht op Manhattan. Personeel is heel vriendelijk. Zie ook Amerikaanse sites voor enthousiaste beoordelingen. Had in geen jaren als vrouw alleen gereisd. Deze bestemming is heel vrouwvriendelijk. Niet verwacht dat het ZO leuk zou zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Inn Long Island City, NY in Long Island City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Inn Long Island City, NY zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.