Hotel Holiday Inn Long Island City Manhattan View

Hotel Holiday Inn Long Island City Manhattan View

7.2Goed

Verenigde Staten van Amerika, New York state, Long Island City

Op vakantie geweest naar Holiday Inn Long Island City Manhattan View?

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Long Island City Manhattan View voor je op een rij gezet:

• Sauna

9 reviews over Hotel Holiday Inn Long Island City Manhattan View

• 2019
    6Ylonka wentink13-06-2019

Wel mooi

Het hotel was wel goed alleen het ontbijt vond ik erg matig

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Rene09-06-2019

Gewoon goed muv de borg

Niets mis met hotel Alleen 1 punt je moet bij aankomst 83 dollar borg van je creditcard storten Bij thuiskomst bleek dit 223 euro te zijn Staat nu bijna 14 dagen na thuiskomst nog op gereserveerd op de afschriften.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9westveer10-02-2018

Goed centraal gelegen hotel.

Centraal gelegen goed betaalbaar hotel met vriendelijk behulpzaam personeel. Kamer heel schoon en ruim. Ontbijt prima. Metro op loopafstand, alles goed te bereiken in een paar haltes. In de avond lekker rustig. Twee leuke restaurantjes in de buurt. Het hotel heeft een klein winkeltje, erg handig! Zeker een aanrader voor als je naar New York gaat.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Yvonne15-04-2012

Goede locatie

Eind maart 2012 verbleven wij hier 6 nachten. De eerste nacht hadden wij een erg mooie kamer (King met balkon), maar helaas naast de welbekende ijsmachine, waardoor wij niet konden slapen van de herrie die het apparaat maakte. Die avond heeft de eigenaar de stekker eruit gehaald en de volgende ochtend kregen wij een andere kamer, prima service. Wij hadden incl. ontbijt geboekt en mochten iedere dag van de kaart bestellen, super luxe natuurlijk. Fijne bedden en mooie badkamer. Superligging, in rustige buurt, vlak bij de metro, in 10 minuten in centrum NY. Absoluut een aanrader en een stuk goedkoper dan op Manhattan.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9VAN CAUTER ALBERT17-10-2011

Goed hotel in rustige omgeving

Wij verbleven in New York in het begin van deze maand. Het hotel is gelegen op 1u rijden met bus van JFK airport. Rustige ligging, mooie kamers, ontbijt was inbegrepen en lekker. Wij hebben er ook 'savonds 1 x avondmaal genomen. Eten lekker maar 2 u moeten wachten. Wij waren ongeveer met 20 personen in het restaurant en dat waren zij niet gewoon, dus heel lang moeten wachten. Het hotel ligt dicht bij het metrostation en dat is heel handig. Ook winkeltje in de buurt en eetgelegenheid. Manhattan is heel druk, veel lawaai en in dit hotel was het hemels rustig. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9wilma10-10-2010

Super

Zeer schoon hotel wat qua ligging goed te bereiken is in 10 min. vanuit Manhattan. Wij vonden het erg prettig om na de drukte van de stad inn een zeer rustige omgeving te overnachten. Ontbiten hebben wij niet gedaan in het hotel, het is vrij prijzig. Wij gingen of in de supermarkt een yochurtje met muffin halen of gebakken ei met spek eten op de hoek van de staat bij de ingang van de metro. De naam is Deli Zante, ziet er aan de buitenkant niet echt geweldig uit, maar is zeer goed om te ontbijten en niet duur. Als we ooit nog teruggaan naar NY, dan zeker naar dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 8D.Wouters07-12-2009

Super

Het hotel ligt op zon 10/15 minuutjes met de metro van hartje Manhattan af. Metro zit echt op de hoek van het hotel. Dit is echt prima te doen. Mooie ruime en vooral ook schone kamers!!Dit is vrij uniek in omgeving New York. Vriendelijk en behulpzaam personeel!Eten hebben wij buiten de deur gedaan.Hotel ligt in een rustig wijk en pal voor het hotel ligt een supermarkt(wel op houdbaarheidsdatum kijken)Hoef je niet persee in het centrum van Manhattan te zitten en toch een beetje luxe wilt is dit een geweldig hotel. Zouden zo weer gaan!!

Gereisd met partner in december 2009

• 7Karin25-10-2009

Prima hotel!

Goede ruime kamers met dubbele 2 persoonsbedden. Mooie badkamer. Ontbijten in hotel moet je tijd voor uittrekken want men is niet zo snel. Maar om de hoek van het hotel zit ook van alles en in de stad kan je ook overal ontbijten, maar dat is alleen drukker. Met de metro ben je zo in hartje New York. Vanuit het raam heb je een mooi uitzicht op Manhattan.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8karen26-08-2009

Goede accomodatie om snel in Manhattan te zijn.

Vanuit het hotel is het nog geen 5 minuten naar het metrostation. Vandaaruit maximaal 10 minuten naar Times Squire. Tegenover het hotel is een kleine Deli(=minimarkt) waar je van alles kunt kopen. 1 Blok verder is een hele goede chinees waar alles vers bereid wordt. Een echte aanrader. Het hotel zelf heeft niet veel faciliteiten, maar de kamers zijn zeer ruim, manhattan view vanuit de hogere etages is fantastisch. Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. Tip: Koop bij MTA een ongelimiteerde metropas waarmee je ook in de bussen kunt. Ideaal als je wat langer blijft, bijvoorbeeld 7 of 14 dagen. Met de CityPass New York kun je naar 6 verschillende attracties waaronder de grote musea, Empire State Building en keus uit een rondvaart of Statue of Liberty. Dit voor een relatief laag bedrag. Echt de moeite waard!

Gereisd met vrienden in juli 2009

Hotel Holiday Inn Long Island City Manhattan View info