Sorteren

Reviews over Liberty

Gewoon een goed hotel

Annemiek
    18-8-2010

Wij hebben vijf dagen in dit hotel gezeten.

Het ligt inderdaad heel dicht bij de subway. Binnen een paar minuten ben je bij de belangrijke bezienswaardigheden.

De Starbucks zit er tegenover en dat is wel makkelijk want er is geen ontbijt in dit hotel (in elk geval niet standaard).

De kamer was ietwat klein, evenals de badkamer maar alles was netjes schoon.

Simpel, Goed, Betaalbaar, Goede Lokatie!

Peter
    12-12-2008

Wij zaten met z'n 2en in het Days Inn op 215 94th street en Broadway en het beviel erg goed. 10% korting met ANWB pas werd niet moeilijk over gedaan. Het personeel is vriendelijk en de ligging is goed. Het ligt op 50 meter van de subway af (waarmee je binnen 10 minuten op times square zit)

We betaalden voor de doordeweekse dagen iets minder dan 100$ per nacht. De kamer is klein maar netjes, het badkamertje heeft wat onderhoud nodig maar is wel gewoon schoon, de kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het is er wel erg gehorig maar dat schijnt normaal te zijn in NYC.

De 4 liften hebben wel wat onderhoud nodig maar dat schijnt ook een niet weinig voorkomend probleem te zijn in NYC.Om de hoek een broodjes tent (subways) en McDonalds.

Al met al, een goed hotel voor een redelijke prijs.