Hotel Super 8 Jamaica JFK Airport, NY **

Hotel Super 8 Jamaica JFK Airport, NY **

Hotel Super 8 Jamaica JFK Airport, NY
Hotel Super 8 Jamaica JFK Airport, NY

Weer vandaag12°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Jamaica JFK Airport, NY voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Super 8 Jamaica JFK Airport, NY in het Nederlands

Een nacht geboekt vanwege de ligging

Albert, 16-5-2008

Een nacht geboekt vanwege de ligging.

Dit motel heeft (Amerikaanse) 2 sterren, men mag niet al teveel verwachten. Daarom was ik meer dan positief verrast, het was schoon. Ruim een half uur met de metro vanuit Manhattan. Vanaf het station 5 min. lopen. De volgende ochtend gratis ontbijt (wafels en koffie) Niet geweldig maar inclusief de redelijke prijs. Ook de shuttle naar JFK was inclusief. Wie een schoon bed zoekt en niet te veel wilt betalen kan er zeker heen gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Jamaica JFK Airport, NY in Jamaica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Jamaica JFK Airport, NY zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Super 8 Jamaica JFK Airport, NY scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: