Hotel Days Inn Fredonia, NY

Weer vandaag17°
Hotel Days Inn Fredonia, NY

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Fredonia, NY voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Days Inn Fredonia, NY

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte
  • Overige servicesKrant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Fredonia, NY in Fredonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Fredonia, NY zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.