9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Airway Inn at La Guardia Airport voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Airway Inn at La Guardia Airport

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Adres82 20 Astoria Blvd 11370(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Airway Inn at La Guardia Airport in East Elmhurst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Airway Inn at La Guardia Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.