Hotel Sleep Inn Brooklyn near Sunset park

7Goed

Verenigde Staten van Amerika, New York state, Brooklyn (bij New York)

Op vakantie geweest naar Sleep Inn Brooklyn near Sunset park?

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sleep Inn Brooklyn near Sunset park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sleep Inn Brooklyn near Sunset park

• 7JH21-02-2011

Goede prijs kwaliteit verhouding

In september hebben wij een week doorgebracht in het Sleep Inn hotel. De service was prima, het personeel vriendelijk en behulpvaardig. De ligging is niet wat je verwacht, maar de buurt is vriendelijk. Hoewel sommige gasten het bedreigend vonden, was dit niet onze ervaring. De kamers zijn voorzien van een flatscreen, koelkast, koffiezetapparaat, magnetron, strijkijzer en strijkplank. Ook was de badkamer voorzien van een fohn. Kortom voozien van alle gemakken. Het hotel lag ook niet al te ver van het metrostation, en voor 24 dollar kun je een hele week onbeperkt reizen.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Mip13-01-2010

Prima hotel in Brooklyn

Afgelopen Oktober een week verbleven in dit hotel. De ligging is wat vreemd, het hotel ligt in een soort industrieel gedeelte van de wijk. De wijk doet de eerste keer dat je er doorheen wandelt wat duister aan, dit went vanzelf en geloof mij: niemand doet je er een vlieg kwaad, de mensen zijn zelfs erg vriendelijk (zelfs midden in de nacht!). Even wennen dus. Met de metro moet je uitstappen op 45 street, en dan een minuut of 10 lopen. Naar Manhattan doe je er ongeveer 15 minuten over met de metro. De kamers zijn erg netjes en verzorgt. Je kunt er zelf koffie en thee maken en er wacht een grote flat screen tv op je. Het personeel is vriendelijk. Ontbijt is selfservice vrij basic; eieren, muffins, brood, cereals, koffie/thee/melk/jus, dus als je niet te veel eist is het prima te doen. Voor deze prijs vond ik het een erg fijn hotel, in Manhattan betaal je een stuk meer.

Gereisd met partner in januari 2009

Hotel Sleep Inn Brooklyn near Sunset park info