Hotel Fairfield Inn & Suites New York Brooklyn

HotelWeer vandaag28°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Fairfield Inn & Suites New York Brooklyn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fairfield Inn & Suites New York Brooklyn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima schoon hotel

KATTIE
10-11-2016

Keurig netjes hotel, gelegen in de gezellige wijk brooklyn. Ruime schone kamers. Heerlijke bedden. Mooi uitzicht over brooklyn vanuit kamer op zesde verdieping. Gratis ontbijt met warme en koude gerechten, fruit, diverse soorten wit en donker brood. Fitness ruimte. Goede snelle wifi. Koffie apparaat op kamer. Bij de receptie zijn allerlei drankjes en versnaperingen te koop voor redelijke prijzen. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie maar ook ij de ontbijtruimte.

Drie minpuntjes: soms wat rumoer van buitenaf, niet goed geisoleerd. En subway (metro) halte ligt op ca 10 a 15 minuten lopen. Er is wel bushalte voor de deur. En een koelkastje zou leuk zijn, maar ja dan verkoopt de receptie natuurlijk niets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairfield Inn & Suites New York Brooklyn in Brooklyn (bij New York), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairfield Inn & Suites New York Brooklyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fairfield Inn & Suites New York Brooklyn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.