Hotel Comfort Inn Batavia

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Batavia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Batavia in het Nederlands

Prima voor een nachtstop

Michiel
3-6-2010

Onderweg van New-York naar Niagara Falls hier gelsapen.

Prima hotel, schoon en comfortabel. Ontbijt standaard voor dit niveau hotel maar prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesKrant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Batavia in Batavia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Batavia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.