Sorteren

Reviews over Farmington

Basic maar goed, betaalde WiFi

Marco
    7-11-2016

Tijdens doorreis was de goedkoopste overnachtingsoptie weer een hotel vd Motel 6 keten. Het is goedkoop maar is ook allemaal erg basic. Alles is er, vies kun je het niet noemen. Erg schraal dat je moet betalen voor de WiFi dat hoort anno 2016 gewoon gratis aangeboden te worden

Prima motel

Joke
    9-10-2013

vrij rustig gelegen, normale kamer, aardige receptie, prettige ontbijtruimte, lekker zwembad. Motel ligt i- zoals gewoonlijk- aan de buitenkant van het stadje in de hotelwijk

Goed hotel

P & Y
    24-6-2010

Goed hotel met uitstekende ruime kamers. Fijn groot zwembad met comfortabele

ligbedden. Mexicaans restaurant bij hotel. Op autoafstand diverse eetgelegenheden.

Wel, zoals vaak in de VS veel fastfood, maar af en toe ook gezondere eettenten.

Goede overnachtingsplek voor een bezoek aan de Aztec Ruins en Bisti Badlands.

Farmington scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews