Hotel Quality Inn & Suites Albuquerque West

Hotel Quality Inn & Suites Albuquerque West

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn & Suites Albuquerque West voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quality Inn & Suites Albuquerque West in het Nederlands

Met vrienden

In industrie gebied gelegen hotel

Ron
13-3-2013

Kamers redelijk, voorzien van Free Wifi en koelkast. Buiten zwembad.

Hotel ligt in een afgelegen gebied waar veel bedrijven gehuisvest zitten. Snelweg loopt boven het hotel, wij zelf zaten aan de "goede"kant kan me voorstellen dat andere zijde geluidoverlast geeft van de weg. Zit niets in de buurt. Kamer van onze vrienden stroomde het water bij een regenbui langs de wanden, dit werd echter snel, middels het aanbieden van een andere kamer, opgelost.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn & Suites Albuquerque West in Albuquerque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn & Suites Albuquerque West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.