Camping KOA Albuquerque Central

1 review over Camping KOA Albuquerque Central in het Nederlands

Geen aanrader

Ans Hiemstra
30-5-2009

Jammer dat de naam KOA nogal snel verkrijgbaar en nauwlijks gecontroleerd wordt opgeplakt. Koa is een organisatie van goed verzorgde campgrounds in USA en Canada. En daarvoor wordt dan ook een stevige prijss betaalt.

Het enige dat bij deze campground voldoet aan die eisen is de prijs.

Voor de hele camping met 169 plaatsen voor campers waren er veel te kort douches en toiletten aanwezig waarvan er ook nog afgeloten waren.De douches die wel toegankelijk waren, zijn vies en slecht onderhouden. DEZE CAMPGROUND IS ZIJN MEER DAN $50,00 NIET WAARD.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping KOA Albuquerque Central in Albuquerque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping KOA Albuquerque Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping KOA Albuquerque Central scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.