Vakantie in Albuquerque

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Albuquerque

Reviews over Albuquerque

• 9Roelie Van Den Berg04-07-2019

Educatief, fantastisch,ontspannend

De American National Rattlesnake museum, wat een leuke plek om te bezoeken echt de moeite waard. Het is kleinschalig en niet duur. De gastheer is ten alle tijden bereid je heel veel te vertellen over de rattlesnakes. Nooit geween dat er zoveel soorten waren. Zowel voor kinderen als wel voor volwassenen zeer interessant. Daarbij ligt het museum in het oude centrum, wat op zich al zeer de moeite waard is om te bezoeken, Een prachtige bezienswaardigheid. leuke kleine winkeltjes, heerlijke terrasjes. Unieke huizenbouw. Neem hier gerust een dag voor, daarbij ligt het aan een heel mooi stukje route 66.

• 10Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Arjen17-12-2018

Gezellig oud centrum.

Tijdens een rondreis overnachtte ik 1 nacht in Albuquerque. De binnenstad is heel compact en gezellig met diverse (souvenir)winkels, restaurants en enkele terrassen. Er zijn voldoende hotels in diverse prijklassen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 7Ton11-11-2013

Prachtig balloon festival

Doorsnee stad met weinig bezienswaardigheden. The old town is wel aardig voor een uurtje of twee. Wij hebben hier overnacht op onze Route66 trip en laat dat nou gelijk zijn geweest met het enorme Balloon festival dat hier jaarlijks wordt georganiseerd. Fantastisch om mee te maken.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8linda27-11-2011

bijzondere inspirerende omgeving

Na 3 weken als een local in Nob Hill te hebben gewoond ivm met mijn studie kan ik concluderen dat dit een gedeelte op onze wereldbol is die ik nooit zal vergeten. Ik heb kennisgemaakt met veel mensen en ben onder de indruk van de gastvrijheid, liefde, en warmte. Het kost enige tijd om te wennen aan de hoogte, droogte, stof etc..maar dat is een kwestie van instellen. De zon is fantastisch en de mensen hebben enorm oog voor kunst. Daarnaast erg genoten van neon-art. Wees hier niet voor een korte tijd, maar gun jezelf de tijd om te wennen en van daaruit ruimte te nemen om de sfeer/cultuur/mensen op je in t elaten werken. Pas daarna kan je ervaren hoe je deze plaats vind. Mijn hart gaat uit naar Old Town en Nob Hill. Sante Fe heeft me weinig gedaan, daarnaast ook de Tram Way genomen, erg bijzonder. Rio Grande River, de woestijn gezien. Voor de rest vooral genoten van het "zijn" in Nob hill, downtown en Oldtown. Ik mis het en ga zeker terug!

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in oktober 2011

• 7JEROEN21-11-2011

Er zijn zeker leuke plekken te vinden

Deze plekken moet je wel gaan opzoeken. Maar wat rond vragen bij mensen levert prima resultaten (white sand desert, Santa Fe, Tramway etc)

• 8Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in november 2011

• 5Martijn10-05-2008

Typisch Amerikaanse stad met veel Mexicaanse invloeden. Niet veel te beleven, helemaal na een bezoek aan de Grand Canyon valt dit allemaal erg tegen. De old town is wel leuk om te zien maar na 1 uur heb je dat ook wel gezien. Wij hebben onze tijd gedoodt met een van de grote Malls in de stad maar ook die zijn niet erg bijzonder in vergelijking tot andere steden. Op doorreis een goede overnachtingsplaats maar meer ook niet.

Vragen, mail gerust.

• 3Cultuur
    • 4Omgeving

Gereisd in mei 2008

• 7Willem26-02-2007

Albuquerque is een mooie stad , Old Town is erg leuk, in de zomer maanden komen daar ook diverse autoclubs samen met de mooiste Hotrods en Lowriders, langs Route 66 vind je de 60's diner, is niet echt oud maar ademt dit wel uit, mega burgers en nog de echte volle rijke milkshakes, het personeel loopt er ook 60's bij !! "let the good times roll"

• 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2004

• 7johan w. verschoor01-10-2006

old town is zeer de moeite waard. Een oase van rust en vroegere tijden in een verder typisch Amerikaanse stad. Op loopafstand een keur aan voortreffelijke musea

• 9Cultuur
    • 8Omgeving