Hotel Super 8 South Hackensack, NJ

Hotel Super 8 South Hackensack, NJ

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 South Hackensack, NJ voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Super 8 South Hackensack, NJ in het Nederlands

Absoluut nooit meer

Paul Stokkermans
26-7-2014

Het hotel ligt net buiten New York. Met de auto is de stad snel te bereiken (afhankelijk van files bij de tunnels)

De kwaliteit van het hotel was zeer slecht: smerig, loshangende stopcontacten, afgebladderde verf en loshangend behang, onvriendelijk personeel. De kamersloten gaven niet het gevoel van veiligheid. Deuren sloten slecht en er zat veel speling op de deur. Omdat het een motel is zijn dit allemaal ook buitendeuren waar iedereen zo bij kan komen.

Er waren regelmatig politie auto's op het terrein om problemen op te lossen.

De "ontbijtzaal" bestond uit 1 tafel met 4 stoelen die pal voor de receptiebalie stond (wat weinig voor ongeveer 60 kamers). Ondanks het betaalde ontbijt elke dag ergens anders ontbeten. Aan klachten wordt totaal geen aandacht besteed en als je een klacht indient bij Knights Inn krijg je te horen dat ze er niets aan kunnen doen omdat het franchisers zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 South Hackensack, NJ in South Hackensack, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 South Hackensack, NJ zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.