vakanties Parsippany

Reviews over Parsippany

goed gelegen hotel voor een city-trip

claudine_van_waegevelde,
    28-10-2013

Net terug van een city-trip met Oppertunity-care in groepsverband. Door overboeking,naar een ander Parssipany Hotel verhuist die een beetje verder lag. geen probleem daarrond, Fijn hotel met ruime kamers,badkamers met alles er op en eraan. Zeer vriendelijke receptie. ontbijt was lekker maar niet overdreven,je moet je aanpassen aan Amerikaanse normen,hé.

Alles meegemaakt wat de city pack te bieden had : Fifth Avenue,Rockefeller tower, helicoptervlucht boven the city en boottocht op de Hudson River, gospel-evenement op zondagmorgen, voorstelling van "Cinderella" op Broadway,bezoek aan The Bronx..teveel om op te noemen.Speciale dank aan onze gids (die perfect drietalig is fr-ned en engels) Alan,die er alles voor deed om deze reis zo mooi en aangenaam te laten verlopen. Ook een woord dank aan onze eerste belgische gids daar terplaatse Patrick. Een échte aanrader,om deze "city that never sleeps" met deze mensen te gaan verkennen!

Mooi hotel, ruime luxueuze kamers

Anja Van Damme,
    6-8-2013

Goede ligging van het hotel op een half uurtje van New York waarbij je onderweg de skyline ziet. Goed hotel met binnen- en buitenzwembad, mooie, grote kamers met zalige bedden, airco, luxueus, badkamer met bad, haardroger, alles wat je nodig hebt. Let wel: door de airco kan het zeer fris zijn in het hotel dus zeker vestje nodig (wij waren daar tijdens de hittegolf, juli 2013). Dit geldt trouwens overal waar je in New York binnengaat (restaurants, winkels, musea,...) is het zeer fris door de airco! Ontbijt in hotel was éénvoudig maar ok. Wij waren daar met een groep Belgen voor een begeleide citytrip naar New York met Opportunity Y-Care, dit is een echte aanrader!!!! Zeer goede begeleiding en organisatie. Dikke duim voor onze begeleider Alan Kok en onze New Yorkse gidsen Patrick en Daniel.

Goed basis hotel

annie-80,
    16-2-2012

De Hampton Inn & Suites is een goed basis hotel in Parsipanny. Goede bedden, basis ontbijt (wel gratis), grote en schone kamers en prima basis faciliteiten (kleine fitness, klein zwembad en klein winkeltje). In Parsipanny is verder niet veel te beleven. New York is ongeveer een half uur rijden of half uur met de trein. Dus voor een stedentrip naar New York is dit geen aanrader. Ik was hier voor een zakenreis en dan voldoet het hotel prima aan de verwachtingen van een hotel in de Hampton Inn formule.

Parsippany scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews