Hotel Howard Johnson North Bergen

5Matig

Score uit 1 review

Verenigde Staten van Amerika, New Jersey, North Bergen

Op vakantie geweest naar Howard Johnson North Bergen?

5Matig

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Howard Johnson North Bergen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Howard Johnson North Bergen

• 5Ypke Sypke17-08-2012

Nee, nooit meer

Misschien komt het omdat we al de hele dag in de auto zaten op weg hiernaar toe, maar de volgende dag viel het nog niet mee. Het ergste was misschien nog de gang waaraan de kamers grenzen, aan de ene kant stond hier de hele dag de zon op de ramen de branden terwijl aan de andere kant de airco's van alle kamers op de gang bliezen. Toen we de gang opliepen gingen we over onze nek, wat een 'zeik' lucht hing daar. Toen de kamer, het was er erg donker omdat ze het gordijn dicht gedaan hadden tegen de hitte, maar ook de dondere vloerbedekking en bedlakens gaven niet echt een fris beeld. De badkamer was erg oud, maar op zich best schoon. Maar toen ik na een douche moest afdrogen met een vieze handdoek zakte de moed toch weer in onze schoenen. Het enige pluspuntje was de flatscreen die aan de muur hing. Het ontbijt was echt niks, een paar voorverpakte koeken en een boterham met pindakaas of jam was het wel. Stel je eigen er dus niets bij voor, het valt tegen!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Hotel Howard Johnson North Bergen info