Reviews over North Bergen

Goede prijs/kwaliteit

Maud
    25-1-2012

Het hotel ligt in North Bergen. Er gaat regelmatig een shuttlebus die je vlakbij Times Square afzet. In de buurt van het hotel zit een klein winkelcentrum met supermarkt en een aantal (simpele) restaurants (chinees, italiaans). Ontbijt is matig, brood, gekookt eitje, jus d'orange, koffie en wafelmaker. Maar bij de supermarkt in de buurt is alles te krijgen.

Prima hotel voor een citytrip aan NY als je niet teveel geld wilt uitgeven.

Supergoedkoop, maar ten koste van personeel

b_tamboer
    21-8-2011

Ik heb hier met twee vrienden in een driepersoons kamer gedurende 11 nachten overnacht en de kamers waren voor de extreem lage prijs (omgerekend nog geen twintig Euro per nacht) uitstekend met prima bedden. Wel was het soms wat warm, maar de airco voldeed.

Er was een snelle taxi-service die je in twintig minuten vlakbij Times Square afzette, dus wat dat betreft was de ligging niet echt een probleem.

Het personeel was voorkomend en beleefd. Wel waren wij geschokt toen we ontdekten dat een van de personeelsleden onder erbarmelijke omstandigheden tussen de voorraden van het hotel moest overnachten! Dat heeft voor een deel de pret bedorven. Gelukkig voor ons geweten kwamen we daar pas vlak voor vertrek achter, anders slaap je toch een stuk minder lekker, zelfs als zuinige Nederlander.

Prima ligging tov NYC

paul
    28-7-2009

Dit hotel moet het vooral hebben van de goede ligging tov Manhattan. De prijzen van de hotels in Manhattan zijn echt sky high, dus met 120 dollar voor 2 personen ben je hier supergoedkoop uit. Er zijn verschillende mogelijkheden om naar Manhattan te komen: met goedkoop hotelbusje, maar dat gaat maar zeer beperkt. Met een taxi, maar dat kost 60 dollar voor een enkeltje naar Times Square (vraag telefoonnummer aan taxichauffeur voor terugrit). De goedkoopste en leukste oplossing is per taxi naar Hoboken en dan met de ferry over naar Manhattan. Terug neem je dan de subway naar Hoboken en met de taxi terug (12 dollar).

Kamers waren prima. Gouden kranen. Neem in Amerika altijd een double. Het kost je vaak hoogstens 10 dollar meer, maar je hebt zeeen van ruimte.

Prima ligging tov NYC

paul
    28-7-2009

Hotel is vooral goed vanwege de ligging tov Manhattan. Als je de Lincoln Tunnel doorgaat ben je er al. Kost wel 60 dollar per taxi. Goedkoper is het om per taxi naar Hoboken te gaan en daar de ferry te nemen naar Manhattan. Ontbijt moet worden gekocht in het restaurant, maar is van goede kwaliteit. Evenals de bediening.

North Bergen scoort een 5 uit 10, op basis van 3 reviews