Vakantie in North Bergen

We hebben een aantal aanbieders voor North Bergen voor je op een rij gezet:

Reviews over North Bergen

• 3Janssen08-12-2012

Nooit meer

Een industrieel gebied net buiten New York, maar wel in een andere State 'New Jersey'. Hier bevinden zich de goedkopere hotels voor een bezoek aan New York. Wij zaten in de Howard Johnson Inn. Dit hotel was ver over de houdbaarheidsdatum heen. Denk nu niet dat ik overdrijf, een overvolle camping in Zuid Frankrijk in de bouwvakvakantie is luxe in vergelijking met dit hotel. Hotel is echt smerig, ontbijt komt letterlijk uit plastic zakjes welke onder uit de kastjes waar op het als ontbijt gepresenteerd werd. Ik heb een heel verslag geschreven toen ik daar was. Helaas kan ik dat hier niet kwijt. Te veel karakters. Maar als je je trip naar New york een succes wilt maken....mijd dit hotel. Ik zal foto's van de kamer op deze site plaatsen. Ik overdrijf echt niet. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!!!

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 6Ypke Sypke17-08-2012

Leuk om gezien te hebben

We zijn 2 dagen in New-York, Manhattan, geweest. Ik wilde er graag heen en dan laat je dit idee ook niet los. We hebben het gecombineerd met Canada (rondom Toronto) en Washington. New-York is echt wel een bijzondere stad, maar na 1 dag hadden we het al wel gezien. Het is er druk (wat natuurlijk wel bekend was) maar als je dan de belangrijke/bekende dingen gezien hebt is het ook wel goed geweest. Ik ben er na deze reis achter dat ik meer een natuur mens ben. Blij dat ik het gezien heb, maar ik hoef er niet nog eens heen.

• 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 6Maud25-01-2012

Hotel prima uitgangspunt voor citytrips

Prima uitgangspunt voor NY stedentrip. Shuttlebusjes rijden regelmatig naar Time Square voor een paar dollar. Prima verder.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur