Hotel Hyatt Morristown ***

Hotel Hyatt Morristown ***

We hebben een aantal aanbieders voor Hyatt Morristown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hyatt Morristown in het Nederlands

Best niet te lang verblijven

Koen, 17-6-2013

Gelegen op 25 minuutjes met de taxi van Newark luchthaven is het HYATT hotel Morriston voor mij voornamelijk geschikt om die ene (of twee) nacht(en) in de USA door te brengen nabij New York maar toch in een rustige omgeving. Het hotel is behoorlijk outdated maar al het comfort dat je nodig hebt is er. Het personeel is bovendien zeer vriendelijk en attent. De slaapkamer was voldoende groot maar kon helaas niet voldoende verduisterd worden. Wifi op de kamer is niet gratis, maar er is wel gratis wifi in lobby. Tot slot: de keuze bij het ontbijt was zeer ruim te noem. Dus ik ben tevreden maar zou hier geen volledige week willen verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Morristown in Morristown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Morristown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hyatt Morristown scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: