Reviews over Lyndhurst

Goed alternatief voor dure hotels in New York.

Henriëtte,
    9-5-2016

Lyndhurst is New Jersey! Met de bus naar New York in 25 minuten,

Goed hotel , niet ver van New York

Tompoesje,
    29-9-2015

Verwelkomd met drankje en chips. De kamers zijn verdeeld over 2 etages. Geen lift. Zeer comfortabel bed. Airco werkt prima, wel wat lawaaierig. Toilet en bad/douche apart. Er is geen kluis op de kamer. Krachtige douche (wij konden de douchestraal niet minder krachtig zetten). Het buitenzwembad is schoon. Rondom zwembad ligbedden zonder matrassen en stoeltjes. WiFi in en rondom hotel werkt perfect. Ontbijt is inclusief met o.a. Roerei, worst.

Verbleef September, 2015, bezocht met een partner

super alternatief voor Manhattan

ann.de.bruyn2,
    7-6-2011

Het hotel is een super alternatief voor de wel peperdure hotels in Manhattan. Vlakbij het hotel stopt een bus die rechtstreeks (2 à 3x per uur) naar Manhattan rijdt (busterminal vlakbij Times Square), traject van ca 15min. Een enkel ticketje komt op USD4.

Een proper, fris, geen al te groot hotel, ruime kamers, ruime badkamer. Een kleinere fitnessruimte met zwembad. Zeer vriendelijke bediening in het restaurant en ook lekker en zeker niet duur!

in de buurt van het hotel is er wel niets, maar na een ganse dag in Manhattan is de rust meer dan welkom.

Het hotel biedt een shuttle (betalend) aan naar de shopping outlet mall (The Gardens). Heuse kortingen in dit shoppingcenter en je betaalt er ook geen citytax.

De dichstbijgelegen luchthaven is Newark.

Een aanrader voor wie wat wil uitsparen aan verblijfskosten.