Hotel Red Carpet Inn Jersey City

We hebben een aantal aanbieders voor Red Carpet Inn Jersey City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Red Carpet Inn Jersey City in het Nederlands

Goedkop hotel, redelijke kamers

Harrie van Dijk
20-10-2012

Goedkoop hotel, redelijke kamers. Met tv, bad/douche, koelkast, magnetron en koffiezetapparaat. Voorraad wordt niet altijd aangevuld.

Ligging langs drukke weg

Uitzicht niet vermeldenswaard

Stille buurt

Slecht ontbijt: alleen koffiekoeken en cakejes en cornflakes en koffie, thee, sinaasappelsap. Geen brood! of beleg! Personeel doet of je er niet bent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Carpet Inn Jersey City in Jersey City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Carpet Inn Jersey City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Red Carpet Inn Jersey City scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.