Reviews over Hazlet

Goed Hotel

Rene,
    11-7-2014

Was een leuk en goed hotel, aangezien we maar voor een nacht daar bleven, maar ruime kamer, douche perfect, alleen jammer dat de deur naar binnen en niet naar buiten opengaat, scheelt weer wat ruimte. Tegenwoordig hebben ze daar ook WIFI, dus draadloos, dus niet zoals degene die hier was in 2010 met een draadje. Passwoord is altijd Hazlet en daarna vier cijfers. Zwembad is uitstekend, alleen sommige mensen houden stoelen bezet, zodat wij niet konden zitten, maar voor de rest goed hotel en als je je sleutelkaart krijgt is er een van domino's pizza, dus dat hebben we dus ook gedaan heerlijk gegeten. Het ontbijt was een typisch english breakfast, maar wel erg lekker. Het strand Union beach ligt op 10 a 15 minuten rijden vanaf het Hotel.

Redelijk hotel

Ran,
    9-3-2010

De Holiday Inn Hazlet heeft een aantal voor- en nadelen. De kamers zijn ruim en schoon, met een redelijk bed (misschien wat aan de zachte kant) en een bureau-tje en bank. Er is gratis internet toegang, echter wel bedraad, dus (met de kabel te lenen bij de receptie) kun je alleen aan het bureau zitten en niet even met de laptop op de bank. Het grootste nadeel van de kamers is echter dat alle ramen naast de deur zitten en dat je dus geen daglicht hebt. Alles komt uit op de gangen (die hebben de buitenramen). De douches zijn wel weer erg goed. Een heerlijke ferme straal, goed van temperatuur te regelen (eenknops) en met massagedouche. Het water bevat wel heel veel chloor! Als laatste de locatie van het hotel. Handig voor de uitvalswegen, recht aan Highway 35, maar voor een leuk stadje moet je wel even een half uurtje in de auto. Mocht je je een avondje vervelen, dan zit je wel goed, de bioscoop is recht tegenover het hotel.

Hazlet scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews