Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights

7.8Goed

Verenigde Staten van Amerika, New Jersey, Hasbrouck Heights

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Hasbrouck Heights voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights

• 2019
    7Marion16-11-2019

prima hotel ligging tov nyc oke

Prima hotel erg vriendelijk personeel, ruime kamers maar ontbijt was te duur en de keuze niet enorm.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Fam scholten08-11-2019

Erg goed

Een goed hotel met vriendelijke en behulpzame mensen. We hadden een ruime kamer voor 4 personen. Er was zelfs een magnetron en een koelkastje aanwezig, ook een koffiezetapp. en de cupjes werden dagelijks bijgevuld. Wij hadden alleen logies geboekt en zijn een paar keer wezen ontbijten in het hotel en in de omgeving. Het ontbijt is echt Amerikaans met veel eieren, bacon, pancakes, French toast enz. Het hotel ligt aan de snelweg maar daar merk je niet zoveel van, en is beslist niet storend. Aan de achterkant grenst het aan een woonwijk, hier kun je komen door een uitgang achter het hotel. Er is een shuttleservice van en naar de bushalte en de Walmart, goed geregeld. Met de bus is het ongeveer 40 minuten en dan ben je ook midden in Manhattan. Kortom, dit hotel is echt aan te raden als je niet constant in de drukte wilt zijn.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Ricardo Wemay10-09-2019

Fantastisch👍

Goede ligging net aan de rand van new-york city.veroer naar bus halte en mall is goed geregeld.terug ook naar het hotel.vriendijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Conner08-09-2019

Zou zo weer gaan !

Goed hotel van alle gemakken voorzien en zeer vriendelijk personeel. Kon geen geld pinnen en toen heeft de manager van het hotel me 40 Dollar gegeven zodat we toch naar Manhattan konden.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Wendy29-06-2019

Heel goed!

Fijn hotel, super vriendelijk personeel die je heel behulpzaam hielpen met al onze vragen over openbaar vervoer , taxi , outlet enz. Kamer was erg groot met heerlijke 2x 2persoonsbed. Op de kamer was echt alles te vinden van koelkast tot strijkplank met strijkijzer. Zwembad geen gebruik van gemaakt. Hele dagen in NY doorgebracht. Ontbijt was goed, wel echt Amerikaans, geen plakje kaas of worst te krijgen. Enkel roerei met spek en of groente. Wel was ook hier het personeel weer top! Enige nadeel was dat het hotel toch best ver van Manhatten af ligt en je door de drukte op de weg toch al gauw 45 tot 60 min onderweg bent.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 3Ad van Gestel18-06-2019

Minimaal 2 uur reizen naar NY

Volgens de website van touroperator "Dé ideale uitvalsbasis voor een relaxte stedentrip in New York". Dit is pure misleiding van touroperator. Je bent minimaal 1,5 uur onderweg. Gemiddeld doe je er 2 uur over voordat je op time square staat. In het hotel kan je gebruik maken van de shuttle. Als je geluk hebt staat deze er binnen 5 minuten. Gemiddeld wacht je 15 minuten met uitschieters naar 30 minuten. Binnen 5 minuten ben je bij de bushalte. Elke 20 minuten komt er lijn 163 of 164 naar NY. Gemiddeld moet je hier ook 10 minuten wachten. Met de bus kom je bij de onderdoorgang van de Hudson steevast in de file. De reistijd met de bus is minimaal 50 minuten. Op een paar dagen hebben we zelfs anderhalf uur in de bus gezeten. Ik heb touroperator verzocht om dit aan te passen op de site maar dit weigeren ze. Wat een slechte touroperator.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8Trea08-06-2019

Geweldig!

Heel erg genoten van onze trip naar New York. Het is een prima hotel die een gratis shuttlebusje heeft die je naar de bushalte brengt. Je bent dan in ong 30 tot 45 minuten in New York City. Heerlijke bedden en erg vriendelijk personeel!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Rob07-06-2019

Goede kwaliteit voor prijs en NY op een uur rijden

Goed hotel, lekkere bedden met harde en zachte kussens. Koelkast, magnetron, airco, soort van Nespresso machine. Alleen jammer dat het raam niet open kan. Vriendelijk personeel bij het ontbijt en aan de receptie, ook de pendelbus is prima geregeld, binnen 10 minuten staan ze bij de bushalte.

Het hotel ligt gemiddeld toch wel een uurtje rijden met de bus van New York af (port authority bus halte). Maar vanaf 8 uur sochtends kan je de pendelbus al gebruiken dus je hebt toch een volledige dag in New York.

Van en naar Newark hebben wij een Uber geregeld voor ongeveer 38€ enkele reis.

Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9B.05-06-2019

Dikke aanrader!

Top verblijf gehad in dit fijne hotel. Het hotel is een prima uitvalbasis voor een stedentrip naar New York. De shuttle busjes van het hotel brengen je naar de bushalte, waarna je door de wijken van New Jersey richting New York vertrekt. Verder denkt het personeel in alles mee, echt heel vriendelijk! De kamer was ruim en we kregen twee heerlijk grote bedden, waar we elke nacht goed bij konden komen van de lange, drukke dagen die we maakten.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Verachtert22-05-2019

Prima ontbijt, vriendelijk personeel

Zeer goed hotel. Shuttle brengt je naar bushalte, terug moet je het hotel opbellen. Zorgen dat je het juiste telefoon nummer hebt als buitenlander. Binnen de 5 minuten zijn ze dan daar. Prima service prim

Gereisd met partner in mei 2019

Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights info