Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights

Verenigde Staten van Amerika, New Jersey, Hasbrouck Heights

7.9Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Hasbrouck Heights voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights

• 9Ricardo Wemay10-09-2019

Fantastisch👍

Goede ligging net aan de rand van new-york city.veroer naar bus halte en mall is goed geregeld.terug ook naar het hotel.vriendijk personeel.

• 9Conner08-09-2019

Zou zo weer gaan !

Goed hotel van alle gemakken voorzien en zeer vriendelijk personeel. Kon geen geld pinnen en toen heeft de manager van het hotel me 40 Dollar gegeven zodat we toch naar Manhattan konden.

Met vrienden

• 8Wendy29-06-2019

Heel goed!

Fijn hotel, super vriendelijk personeel die je heel behulpzaam hielpen met al onze vragen over openbaar vervoer , taxi , outlet enz. Kamer was erg groot met heerlijke 2x 2persoonsbed. Op de kamer was echt alles te vinden van koelkast tot strijkplank met strijkijzer. Zwembad geen gebruik van gemaakt. Hele dagen in NY doorgebracht. Ontbijt was goed, wel echt Amerikaans, geen plakje kaas of worst te krijgen. Enkel roerei met spek en of groente. Wel was ook hier het personeel weer top! Enige nadeel was dat het hotel toch best ver van Manhatten af ligt en je door de drukte op de weg toch al gauw 45 tot 60 min onderweg bent.

• 3Ad van Gestel18-06-2019

Minimaal 2 uur reizen naar NY

Volgens de website van touroperator "Dé ideale uitvalsbasis voor een relaxte stedentrip in New York". Dit is pure misleiding van touroperator. Je bent minimaal 1,5 uur onderweg. Gemiddeld doe je er 2 uur over voordat je op time square staat. In het hotel kan je gebruik maken van de shuttle. Als je geluk hebt staat deze er binnen 5 minuten. Gemiddeld wacht je 15 minuten met uitschieters naar 30 minuten. Binnen 5 minuten ben je bij de bushalte. Elke 20 minuten komt er lijn 163 of 164 naar NY. Gemiddeld moet je hier ook 10 minuten wachten. Met de bus kom je bij de onderdoorgang van de Hudson steevast in de file. De reistijd met de bus is minimaal 50 minuten. Op een paar dagen hebben we zelfs anderhalf uur in de bus gezeten. Ik heb touroperator verzocht om dit aan te passen op de site maar dit weigeren ze. Wat een slechte touroperator.

• 8Trea08-06-2019

Geweldig!

Heel erg genoten van onze trip naar New York. Het is een prima hotel die een gratis shuttlebusje heeft die je naar de bushalte brengt. Je bent dan in ong 30 tot 45 minuten in New York City. Heerlijke bedden en erg vriendelijk personeel!

• 8Rob07-06-2019

Goede kwaliteit voor prijs en NY op een uur rijden

Goed hotel, lekkere bedden met harde en zachte kussens. Koelkast, magnetron, airco, soort van Nespresso machine. Alleen jammer dat het raam niet open kan. Vriendelijk personeel bij het ontbijt en aan de receptie, ook de pendelbus is prima geregeld, binnen 10 minuten staan ze bij de bushalte.

Het hotel ligt gemiddeld toch wel een uurtje rijden met de bus van New York af (port authority bus halte). Maar vanaf 8 uur sochtends kan je de pendelbus al gebruiken dus je hebt toch een volledige dag in New York.

Van en naar Newark hebben wij een Uber geregeld voor ongeveer 38€ enkele reis.

Wij hebben genoten!

• 9B.05-06-2019

Dikke aanrader!

Top verblijf gehad in dit fijne hotel. Het hotel is een prima uitvalbasis voor een stedentrip naar New York. De shuttle busjes van het hotel brengen je naar de bushalte, waarna je door de wijken van New Jersey richting New York vertrekt. Verder denkt het personeel in alles mee, echt heel vriendelijk! De kamer was ruim en we kregen twee heerlijk grote bedden, waar we elke nacht goed bij konden komen van de lange, drukke dagen die we maakten.

Met vrienden

• 8Verachtert22-05-2019

Prima ontbijt, vriendelijk personeel

Zeer goed hotel. Shuttle brengt je naar bushalte, terug moet je het hotel opbellen. Zorgen dat je het juiste telefoon nummer hebt als buitenlander. Binnen de 5 minuten zijn ze dan daar. Prima service prim

• 9Patricia Cox23-03-2019

Wij komen hier zeer zeker terug!

Super fijn hotel, goede service. Heel vriendelijk personeel. Schone kamers, geweldig ontbijt. Uhm... tja alles was top! Zelfs als we naar de wallmart wilden gaan werden we door het gratis hotelbusje er naar toe gebracht. En dat het hotel niet in hartje New York lag was voor ons erg fijn. We waren er 6 nachten, dus tijd zat om alles te zien. Je wordt met het hotelbusje naar de bushalte gebracht ( gratis ) en vanuit daar in 30 min met de bus ( $ 9 retour) in hartje manhatten.

• 2018
    7Wendy19-05-2018

Heerlijk hotel voor wie combi rust en NY city wil

Huwelijksreis naar New York. Voor beetje rust tussen drukke dagen dit hotel gekozen. Goed hotel. Prima ontbijt. Fijn zwembad. Zwembad niet zo groot als plaatjes doen vermoeden. Maar het was 30 graden toen wij er waren en dan is na een lange dag in NY een plons in een koud zwrmbad en bijkomen op een ligbedje met parasol heerlijk.

Minpunt was afstand tot NY. Busverbinding was prima. Maar door enorme verkeersdrukte hebben we er s morgens soms 2,5 uur over gedaan om in NY te komen (ipv de 45 min die gebruikelijk was). Wel nette shuttle service van hotel naar bushalte. Wij hadden huurauto dus gingen zelf naar bushalte en s avonds (als we niet in NY waren) na plons in zwembad met auto naar restaurant in omgeving. Leuke combi van highlights in NY en shoppen/eten in New Jersey

12 tips over Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights

• Suzanne, 03-08-2013

Perfecte uitvalbasis om ook trips naar andere steden te plannen zoals de Niagara Falls (vliegen vanaf Newark naar Buffalo) en met de trein naar Washington DC.

• Marloes, 20-05-2013

Alles gaat met amerikaanse stekkers, maar als je er één koopt (€2,50 bij de Action) en zelf een klein verlengsnoer mee neemt, is het gebruik van bijv. telefoon laders goed te doen.

Wij hadden geen vervoer van en naar het hotel vanaf het vliegveld. Wij hebben geboekt via SuperShuttle. Dat is echt een aanrader, zeer stipt en nette rit. Wij werden alleen 6 uur van te horen opgehaald, dat moet je niet accepteren. Dit kan gerust later. Wij betaalden 100 dollar voor retour van ca 30 min enkele reis

• Willa, 19-06-2013

Vraag ook de roosters van de shuttle naar de shopping mall en de foodstore. Die krijg je niet automatisch. Reken niet op de geldmachine in het hotel. De pay-phone bij de Dunking Donut doet het niet. Bellen bij BPstation. Houd er rekening mee, dat de shuttlebus vol kan zijn als het druk is in het hotel.

13 vragen over Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights

• Christel, 15-02-2018

Metrokaart / buskaart

In mei gaan wij 8 dagen naar New York. Is het verstandig een metrokaart aan te schaffen voor in New York zelf? Of is alles goed te belopen vanaf waar je afgezet wordt door de bus?

En ik las ergens dat je beter een roundtrip buskaart kan kopen ipv elke dag losse kaartjes, heeft iemand hier ervaring mee?

En mocht iemand nog tips hebben voor de transfer van Newark AirPort naar het hotel, dan hoor ik dat ook heel graag!

Bij voorbaat dank!

• Sarissa, 26-03-2017

Transfer

Er wordt lekker gereageerd hier! :P

Nogmaals de vraag hier; hoe zit het met de transfer vanaf newark naar holiday inn?

corne, 04-08-2017

Vraagje ik vertrek 23 naar dit hotel UBER werkt dat ook op het vliegveld

Annie, 28-06-2017

Met trein vanaf Newark Airport: North East Corridor Line naar Secaucus Junction. Overstappen op Main/Bergen County LIne naar Rutherford Station. Daar kun je naar het hotel bellen en de hotel-shuttle komt je ophalen. Enkele reis kost $12.25 voor volwassenen en $8.50 voor kinderen. Reis duurt ongeveer 1,5 uur. Ik had gemaild hierover naar hotel en kreeg direct uitgebreid antwoord, ook over bus 163 of 164 van naar Manhattan.

Debbie, 28-03-2017

Ik heb zelf ook gezocht en kreeg van iemand in New York de tip om vervoer te regelen via www.carmellimo.com . Heb gereserveerd en bij betaling gekozen voor betalen aan de chauffeur. Kost voor een doordeweekse dag 43 euro excl. fooi.

• Ineke, 30-01-2017

Transfer JFK

Kan iemand mij vertellen hoe wij het beste de transfer vanaf JFK naar dit hotel kunnen regelen, en wat zijn dan ongeveer de kosten? (taxi/openbaar vervoer)

• De staf spreektEngels

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen