Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights

FamiliehotelWeer vandaag22°12°
Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Hasbrouck Heights voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights in het Nederlands

Fantastisch👍

Ricardo Wemay
10-9-2019

Goede ligging net aan de rand van new-york city.veroer naar bus halte en mall is goed geregeld.terug ook naar het hotel.vriendijk personeel.

Zou zo weer gaan !

Conner
8-9-2019

Goed hotel van alle gemakken voorzien en zeer vriendelijk personeel. Kon geen geld pinnen en toen heeft de manager van het hotel me 40 Dollar gegeven zodat we toch naar Manhattan konden.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed!

Wendy
29-6-2019

Fijn hotel, super vriendelijk personeel die je heel behulpzaam hielpen met al onze vragen over openbaar vervoer , taxi , outlet enz. Kamer was erg groot met heerlijke 2x 2persoonsbed. Op de kamer was echt alles te vinden van koelkast tot strijkplank met strijkijzer. Zwembad geen gebruik van gemaakt. Hele dagen in NY doorgebracht. Ontbijt was goed, wel echt Amerikaans, geen plakje kaas of worst te krijgen. Enkel roerei met spek en of groente. Wel was ook hier het personeel weer top! Enige nadeel was dat het hotel toch best ver van Manhatten af ligt en je door de drukte op de weg toch al gauw 45 tot 60 min onderweg bent.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Minimaal 2 uur reizen naar NY

Ad van Gestel
18-6-2019

Volgens de website van touroperator "Dé ideale uitvalsbasis voor een relaxte stedentrip in New York". Dit is pure misleiding van touroperator. Je bent minimaal 1,5 uur onderweg. Gemiddeld doe je er 2 uur over voordat je op time square staat. In het hotel kan je gebruik maken van de shuttle. Als je geluk hebt staat deze er binnen 5 minuten. Gemiddeld wacht je 15 minuten met uitschieters naar 30 minuten. Binnen 5 minuten ben je bij de bushalte. Elke 20 minuten komt er lijn 163 of 164 naar NY. Gemiddeld moet je hier ook 10 minuten wachten. Met de bus kom je bij de onderdoorgang van de Hudson steevast in de file. De reistijd met de bus is minimaal 50 minuten. Op een paar dagen hebben we zelfs anderhalf uur in de bus gezeten. Ik heb touroperator verzocht om dit aan te passen op de site maar dit weigeren ze. Wat een slechte touroperator.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Geweldig!

Trea
8-6-2019

Heel erg genoten van onze trip naar New York. Het is een prima hotel die een gratis shuttlebusje heeft die je naar de bushalte brengt. Je bent dan in ong 30 tot 45 minuten in New York City. Heerlijke bedden en erg vriendelijk personeel!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goede kwaliteit voor prijs en NY op een uur rijden

Rob
7-6-2019

Goed hotel, lekkere bedden met harde en zachte kussens. Koelkast, magnetron, airco, soort van Nespresso machine. Alleen jammer dat het raam niet open kan. Vriendelijk personeel bij het ontbijt en aan de receptie, ook de pendelbus is prima geregeld, binnen 10 minuten staan ze bij de bushalte.

Het hotel ligt gemiddeld toch wel een uurtje rijden met de bus van New York af (port authority bus halte). Maar vanaf 8 uur sochtends kan je de pendelbus al gebruiken dus je hebt toch een volledige dag in New York.

Van en naar Newark hebben wij een Uber geregeld voor ongeveer 38€ enkele reis.

Wij hebben genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Dikke aanrader!

B.
5-6-2019

Top verblijf gehad in dit fijne hotel. Het hotel is een prima uitvalbasis voor een stedentrip naar New York. De shuttle busjes van het hotel brengen je naar de bushalte, waarna je door de wijken van New Jersey richting New York vertrekt. Verder denkt het personeel in alles mee, echt heel vriendelijk! De kamer was ruim en we kregen twee heerlijk grote bedden, waar we elke nacht goed bij konden komen van de lange, drukke dagen die we maakten.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Prima ontbijt, vriendelijk personeel

Verachtert
22-5-2019

Zeer goed hotel. Shuttle brengt je naar bushalte, terug moet je het hotel opbellen. Zorgen dat je het juiste telefoon nummer hebt als buitenlander. Binnen de 5 minuten zijn ze dan daar. Prima service prim

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij komen hier zeer zeker terug!

Patricia Cox
23-3-2019

Super fijn hotel, goede service. Heel vriendelijk personeel. Schone kamers, geweldig ontbijt. Uhm... tja alles was top! Zelfs als we naar de wallmart wilden gaan werden we door het gratis hotelbusje er naar toe gebracht. En dat het hotel niet in hartje New York lag was voor ons erg fijn. We waren er 6 nachten, dus tijd zat om alles te zien. Je wordt met het hotelbusje naar de bushalte gebracht ( gratis ) en vanuit daar in 30 min met de bus ( $ 9 retour) in hartje manhatten.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel voor wie combi rust en NY city wil

Wendy
19-5-2018

Huwelijksreis naar New York. Voor beetje rust tussen drukke dagen dit hotel gekozen. Goed hotel. Prima ontbijt. Fijn zwembad. Zwembad niet zo groot als plaatjes doen vermoeden. Maar het was 30 graden toen wij er waren en dan is na een lange dag in NY een plons in een koud zwrmbad en bijkomen op een ligbedje met parasol heerlijk.

Minpunt was afstand tot NY. Busverbinding was prima. Maar door enorme verkeersdrukte hebben we er s morgens soms 2,5 uur over gedaan om in NY te komen (ipv de 45 min die gebruikelijk was). Wel nette shuttle service van hotel naar bushalte. Wij hadden huurauto dus gingen zelf naar bushalte en s avonds (als we niet in NY waren) na plons in zwembad met auto naar restaurant in omgeving. Leuke combi van highlights in NY en shoppen/eten in New Jersey

Gereisd Met partner in juni 2016

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights in Hasbrouck Heights, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Hasbrouck Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.