Hotel Holiday Inn Salem (I-93 at Exit 2)

KinderhotelWeer vandaag-1°-9°
Hotel Holiday Inn Salem (I-93 at Exit 2)

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Salem (I-93 at Exit 2) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed hotel

Harrie,
17-3-2011

Mooi hotel goeie ligging ten op zichte van de highway, en goede service, vriendelijker personeel dat alles voor je doet om je verblijf goed te laten verlopen

Kenmerken

17-3-2011

Mooi hotel goeie service

Harrie Reinders
5-8-2010

Mooi hotel goeie ligging tov de hihgway, en goede service, vriendelijker personeel dat alles voor je doet om je verblijf goed te laten verlopen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Salem (I-93 at Exit 2) in Salem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Salem (I-93 at Exit 2) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.