vakanties Portsmouth

Reviews over Portsmouth

Prima doorgangshotel

ronaldhenrich,
    4-8-2014

Port Inn is een keurig motel, auto voor kamer deur parkeren. Kamer niet te groot, maar schoon en een goede douche. Hartelijke ontvangst. Centrum van de levendige stad Portsmouth ligt op 20 minuten lopen of een kleine 10 minuten met de auto. Hotel kent verder weinig faciliteiten, maar voor ons was dat ook niet nodig.

Keurig net hotel

Edward W,
    30-10-2010

Prima hotel vlakbij invalswegen. Voorzien van alle comfort. Schone en goede kamers met prima bedden. Restaurant met heel lekker eten. Roomservice met ontbijt is een aanrader.

Als we ooit weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug.

echt een hotel voor een nacht

anita bouwens,
    11-8-2009

hotel ligt net van de interstate af en heeft een erg simpel ontbyt en redelijke grote kamers wel schoon en vry nieuw

Gezellig goed gelegen hotel

Bas,
    11-7-2009

Ik heb hier voor mijn werk vaak gezeten. Altijd gezellig, prima bedden en een goede ligging t.o.v het centrum waar een flink aantal prima restaurants zitten.

Portsmouth scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews