Hotel Notchland Inn

Weer vandaag-3°-8°

We hebben een aantal aanbieders voor Notchland Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Notchland Inn in het Nederlands

Romantisch hotel in de bossen

heartburn
8-9-2010

Aan een van de doorgaande Noord - Zuid wegen door de White Mountains ligt dit hotel in een gehuchtje. Alles straalt luxe uit. We werden ontvangen door een vriendelijke eigenaar en naar de mooie kamers, voorzien van open haard gebracht. Leuke suite voor de kinderen met twee van elkaar gescheiden kamertjes. Lekker viergangen diner gegeten in het restaurant. Twee leuke Sint Bernards lopen door het sfeervolle geheel te banjeren. Vreemd genoeg vonden we de bedden hard en oncomfortabel. De tweede nacht maar thermarest-matjes op onze matrassen gelegd. Dat ging beter. Mooie omgeving met veel bossen. Vanuit het hotel zijn een aantal trails uitgestippeld. Veel informatie over de geschiedenis van het hotel en de omgeving. Gezellige lounge met veel spelletjes voor de kinderen. Het hotel is wel heel erg duur (voor onze begrippen) We waren 1360 dollar kwijt voor twee nachten met z'n zessen. Beren zijn soms in de tuin te zien. Wij zijn ze niet tegen gekomen. Veel gasten komen elk jaar weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Notchland Inn in Notchland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Notchland Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.