Bed and Breakfast Red Elefant Inn

2 reviews over Bed and Breakfast Red Elefant Inn in het Nederlands

fantastisch ontbijt

ronaldhenrich
4-8-2014

Ligt t.o.v. van vele accommodaties juist NIET aan de drukke doorgangsweg. Wij sliepen in de New York room, deze is fors bemeten, maar wat donker. Badkamer heeft bubbelbad. Bij de BB hoort een klein zwembad, hek kent wat achterstallig onderhoud, maar bad is lekker om wat af te koelen. Ook is het lekker zitten op de frontporch , ook deze was toe aan een schilderbeurt. Ontbijt is zeer mooi gepresenteerd en smaakte uitstekend. Gastheer is zeer hartelijk en behulpzaam. Kamer zou wat schoner kunnen zijn, maar was voor mij zeker aanvaardbaar.

Nooit meer...

Nardy
8-9-2010

Het schijnt voorheen een goede bed en breakfast geweest te zijn, maar naar nederlandse normen en waarden is het niets. Kamers vies, stoffig, om het huis ook alles vies. ofwel weken of maanden niet geveegd en schoongemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Red Elefant Inn in North Conway, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Red Elefant Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Red Elefant Inn scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.