Hotel InnSeason Resorts South Mountain

Weer vandaag-3°-8°

We hebben een aantal aanbieders voor InnSeason Resorts South Mountain voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig hotel

rujadenn,
3-7-2011

Geweldig hotel, geweldige prijs! We verbleven drie nachten voor een snelle trip naar de bergen om te gaan wandelen en te genieten van de schitterende kleuren in de herfst. Check in was snel en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was schoon, mooi, ruim en een geweldig uitzicht. Er waren voldoende restaurants in de omgeving, zowel op loopafstand als met de auto (5 minuten rijden)

Genoten van ons verblijf, en zou zeker terug gaan.

Kenmerken
Airco
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel InnSeason Resorts South Mountain in het Nederlands

Geweldig hotel

rujadenn
3-7-2011

Genoten van ons verblijf, en zou zeker terug gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InnSeason Resorts South Mountain in Lincoln, NH, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InnSeason Resorts South Mountain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.