Hotel Indian Head Resort

HotelWeer vandaag25°16°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Indian Head Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Indian Head Resort in het Nederlands

Goede overnachtingslocatie.

arjen
23-9-2016

Flink hotel van 3 verdiepingen, prachtig gelegen aan een meertje buiten Lincoln. Ruime kamers met grote t.v. ,koffiezetapparaatje, veel kussens op de bedden, geen kluisje. De badkamer is klein, maar compleet ingericht. Het hotel heeft een restaurant, waar eenvoudige, betaalbare maaltijden verkrijgbaar zijn. Het ontbijt is goed en kostte in 2016 ca. $ 12, met korting voor groepen $ 7,62. Het hotel heeft 2 zwembaden, 1 buiten en 1 binnen. Bij het laatste is ook een sauna-cabine.

In het complex is een mooie souvenirsshop.

Het hotel ligt erg geïsoleerd, zonder eigen vervoer geen aanrader.

Op zich goede overnachtingslocatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Indian Head Resort in Lincoln, NH, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Indian Head Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Indian Head Resort scoort een 6.88 uit 10 op basis van 4 reviews.