Hotel Comfort Inn & Suites Loon

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn & Suites Loon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn & Suites Loon in het Nederlands

Uitstekend

gertm
25-10-2013

Hotel Comfort Inn & Suites ziet er van buiten en van binnen uitstekend verzorgd uit. Ontvangst was heel hartelijk.

Kamers zijn ruim, met prima bedden, koelkast, koffie, magnetron en gratis Wifi

Toen wij er waren, was de airco niet nodig. Kamer was daardoor heel stil.

Er is geen restaurant, wel een ontbijtruimte.

Ontbijt, eenvoudig maar goed, is inclusief

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn & Suites Loon in Lincoln, NH, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn & Suites Loon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn & Suites Loon scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.