Hotel Best Western Franconia

Weer vandaag22°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Franconia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Franconia in het Nederlands

sfeerloos

j.tjeerds
26-9-2009

uit de verte ziet hotel er leuk uit, ligging is mooi. Kamers zijn goed, er is een ruim zwembad. Verder vooral aan de buitenkant een verwaaloosde indruk, sfeerloos. Er is een klein terrasje bij het restauarant, maakt de indruk van een cafetaria. Het is een wintersportbestemming waarschijnlijk. geen aanrader

Gereisd Met partner in september 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte
  • Overige servicesKrant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Franconia in Franconia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Franconia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.