Reviews over Bartlett

Budget Cottage

Huib,
    18-9-2017

Hotel met verschillende cottages. Ik heb niet goed opgelet en de Budget Cottage Room gehuurd. Die was echt budget. Een heel kleine kamer met kleine badkamer en mini t.v., geen koelkast maar wel gratis Wi-Fi. Ook een heel klein bed/matras en mede door ons gewicht verschil (zij 50 kg, ik 100) was dat geen pretje. Als ik mij omdraaide wipje zij bijna uit bed. Mijn vrouw heeft andere cottages bekeken. Die waren duidelijk groter, tot zelfs met kleine zitkamer. Vriendelijke mensen en prima ontbijt, het wordt vers bereid. Voor wintersport liefhebbers, (stoeltjes)liften op ca. 1 km.

T.J.,
    9-8-2017

Onderdeel van het mountain village is het adventure park Attitash. Er zijn daar verschillende mogelijkheden voor klein en groot.

Trampolines, grote rodelbaan, mountainbiken en een enorme zipline. Zeker de moeite waard voor een tussenstop.