Sorteren

Reviews over Stateline

Nette accommodatie

jeanet_1
    26-10-2010

Goed hotel; niet ver van het meer. Supermarkt dichtbij. Mooi zwembad, al was die de eerste dag van ons verblijf gesloten. We hebben hier 2 overnachtingen gehad in september.

Horizon Resort & Casino

Tamara
    2-6-2010

Tijdens onze rondreis hier 2 dagen geweest en het hotel is erg goed bevallen en Lake Tahoe is werkelijk prachtig .

Het hotel beschikt over een groot casino waar het erg druk is en over een bioscoop waar het toen wij erheen gingen een stuk rustiger was.

Mooie en nette kamer en het ontbijt is erg uitgebreid en goed.

Erg leuk hotel mooie ligging

mt bregman
    5-12-2009

Lake Tahoe is erg mooi,maar was wel erg rustig(zomer).

Voornamelijk in de winter erg druk bezocht door wintersporters.

Hotel kamer was erg luxe met 2 badkamers en een mooi uitzicht (alle kamers)

over het mooie meer en de bergen rondom.

Erg leuk casino niet zo massaal groot als de casinos in Las Vegas.

De sfeer is erg gemoedelijk en je voelt er zeker op je gemak.

Maar voor wie een gokje wil wagen zeker de moeite waard.

Aan de overkant van Harrahs ligt Harveys deze horen bij elkaar.

Ligt op de staatsgrens (straat)dus in Californie mag je niet gokken in Nevada wel.

Maar zeker een aanrader voor ieder die graag in een mooie omgeving op vakantie wil gaan.

Er zijn bergen mooie bossen en de stad zelf is ook erg leuk.

Mooi, groot casino met hotelfaciliteiten.

Maarten
    15-8-2009

Het hotel staat duidelijk ten dienste van het casino. Het parkeren is gratis en dus niet $ 5 zoals in het vorige bericht. Als doorgangshotel prima, het ligt precies op de grens van Californië en Nevada. Mooie grote kamer, maar een kleine badkamer met een mini ligbad. Fatsoenlijke ligbaden hebben we echter tijdens onze rondreis, waarin we in totaal 10 hotels bezochten, nauwelijks aangetroffen. We hebben buiten de deur gedineerd en ontbeten, zodat we over dit onderdeel van het hotel geen oordeel hebben.

goed hotel mooi zwembad

Margo Harmsen
    20-8-2008

Zijn hier eind juli geweest. Was Prima. Bieden een goed diner Buffet aan voor $ 13.

Ruime mooie kamers alleen geen koelkast en koffie op de kamer. Parkeergeld $5 per dag.

Mooi zwembad. Zoals alle hotels die wij bezocht hebben badlakens bij het zwembad aanwezig.

In het hotel een Starbucks aanwezig. Hier smorgens voor vertrek ontbeten.

Kwamen uit Los Angeles en zijn via Sacrament richting Auburn gereden hier via de 49 naar Placerville gereden. Waarom? omdat dit een heel mooie route is en je langs een leuk "goudmijn stadje" (+museum) Coloma komt, daar gegeten.

TIP: wij kopen altijd de eerste dag een grote koelbox (liefst op wieltjes, dit jaar voor 18 dollar) hier doen wij dan in de hotels onderweg smorgens ijs in en het drinken, ook kopen wij gewoon voor onderweg brood en beleg (vleeswaren, kaas, pindakaas etc.) en dekken dan gewoon op een picknickplaats een tafel en eten daar lekker ons eigen broodje. Ervaring leert dat dit niet zo snel gaat vervelen en erg gezellig is.