Hotel Ramada Reno and Casino

5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Reno and Casino voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ramada Reno and Casino in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Eng, vies hotel!

Laurie
17-10-2013

Het hotel ligt in een schimmige wijk, rond het hotel hangen rare figuren rond. We waren gewoon bang om onze auto te parkeren op het bijbehorende parkeerterrein. Het personeel bestond uit ongeïnteresseerde tieners die nog nooit van klantvriendelijkheid hadden gehoord. De kamer was ruim, maar vies. Er zaten zilvervisjes in de douche en wasbak en er lagen haren van de vorige gasten. In het bankje op de kamer zaten brandgaten. Aangezien het hotel bij inchecken borg van je creditcard inhoudt, hebben wij dit gelijk bij de receptie gemeld. Hier werden we maar vreemd aangekeken. 5 weken later kregen we de borg overigens pas terug. Het casino van het hotel was ronduit goor; overal overvolle asbakken, plakkerige speelautomaten en chagrijnig personeel. De klanten waren voornamelijk gokverslaafde locals; geen mensen die voor een gezellig avondje uit kwamen. Het hele hotel had een grimmige sfeer en op de gang liepen af en toe vreemde Mexicaanse figuren rond. Het gaf de indruk dat er gedeald werd.

goed hotel

c_branje
30-4-2011

Goed hotel met keurige kamer en badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Reno is een klein gokstadje, er staan fruitautomaten in het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Reno and Casino in Reno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Reno and Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Reno and Casino scoort een 5.33 uit 10 op basis van 2 reviews.