Hotel Circus Circus

3 reviews over Hotel Circus Circus in het Nederlands

Gedateerd maar super ligging

Chris
5-1-2014

Midden in Reno aan zeg maar hun Strip. Ruime kamers voor een nette prijs, zeker door de week. Wel wat lange rij bij de check in. Voor tijdens een rondreis een prima plek om in te plannen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig om een keer mee te maken

Patrick
12-10-2012

Het hele hotel deed wat gedateerd aan. Voor de rest wel prima in orde en schoon. Het hotel bestaat uit 2 delen, die met een monorail verbonden zijn. Je kunt ook lopen en dat is ook sneller. Meerdere restaurants, casino en winkeltjes, alles is aanwezig, je hoeft de deur er niet voor uit.! Kamer zat op 15e verdieping en had een douche/bad, toilet en wastafel. 2 double beds en een tv.

Gereisd Zakelijk in Fri Oct 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Groot hotel midden in het centrum van Reno

Fam. Martini
12-7-2008

Groot hotel midden in het centrum van Reno. Zeer ruime kamers met een geweldig uitzicht (als je aan de goede kant zit). Het hotel bestata uit twee aparte gebouwen en zijn met elkaar verbonden middels een monorail. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Buffet wat gepresenteerd werd was goed maar niet bijzonder.

Gereisd Met partner in Sat Jul 12 2008 17:59:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Circus Circus voor je op een rij gezet:

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • Aantal kamers> 700

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• WatersportKanoën, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Circus Circus in Reno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Circus Circus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.