Hotel Buffalo Bill Resort & Casino

Hotel Buffalo Bill Resort & Casino

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Buffalo Bill Resort & Casino voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Buffalo Bill Resort & Casino in het Nederlands

2007

Wij hebben hier 2 keer geslapen op onze weg van los naar 1

Anke
1-2-2007

Wij hebben hier 2 keer geslapen op onze weg van los angeles naar las vegas. Prima hotel. Wij betaalden met z'n drieen 17 dollar voor 1 kamer. Zaten wel helemaal aan het eind van het hotel en keken op de vuilstort. Maar als je het gordijn gewoon dicht doet, is het prima. Schone kamer, ruim, en er zit een heerlijk restaurant in het hotel. Dit jaar gaan we weer, en verblijven daar ZEER zeker weer voor 1 nacht!!!!!!

Gereisd Familie in juli 2005
2005

Dit hotel ligt zo'n uurtje rijden ten zuiden van Las Vegas

Jolanda Visser
23-8-2005

Dit hotel ligt zo'n uurtje rijden ten zuiden van Las Vegas in het plaatsje Primm. Behalve 3 hotels is er een groot outlet center, verder is er niets. Hotels is slechter dan slecht. Nog nooit zo'n onbeschofte behandeling gekregen bij de receptie. Niemand is in gasten geinteresseerd. Eten in de restaurants is buitengewoon vies. Buiten de casino's is er niets te doen. Het outlet center is wel de moeite waard.

Gereisd Anders in augustus 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Valet parking

• Adres31700 Las Vegas Blvd S 89019(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buffalo Bill Resort & Casino in Primm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buffalo Bill Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.