Reviews over Primm

De eerste kans op een gokje

Rene,
    30-1-2010

Dit casino dorpje ligt net over de grens in Nevada. Het is de moeite waard om hier een nachtje te slapen, alleen al vanwege de outlet die aan dit hotel gebouwd is. Vanuit Las Vegas worden dagtochtjes georganiseerd naar deze outlet. De kamers zijn niet bijzonder en de muren lijken wel van papier gemaakt. Toch kan je je hier goed vermaken.

Hotel op grens Nevada/californie

duncan,
    17-11-2008

Primms is een grensdorp Nevada/California met maar 3 hotels met casino. Prima overnachtingsplaats als je onderweg bent. Verwacht dus weinig entertainment, tenzij er net een artiest in een van de hotels optreed.

Primms Valley is prima hotel, goede kamers, groot casino, buffetrestaurant(wel duurder dan in Las Vegas). Naast het hotel ligt en leuke Outlettmall.

Wij hebben hier 2 keer geslapen op onze weg van los naar 1

Anke,
    1-2-2007

Wij hebben hier 2 keer geslapen op onze weg van los angeles naar las vegas. Prima hotel. Wij betaalden met z'n drieen 17 dollar voor 1 kamer. Zaten wel helemaal aan het eind van het hotel en keken op de vuilstort. Maar als je het gordijn gewoon dicht doet, is het prima. Schone kamer, ruim, en er zit een heerlijk restaurant in het hotel.

Dit jaar gaan we weer, en verblijven daar ZEER zeker weer voor 1 nacht!!!!!!

erg goedkoop hotel

Barbara,
    16-11-2005

erg goedkoop hotel. (ca. $ 39) excl. ontbijt. Ligt aan de grens van Nevada/Californie, dus niet in Las Vegas. Kamers zijn netjes, prima voor een overnachting. Ligt direct aan de primm outlet vast, dus ideaal om te gaan winkelen !

Wij hebben hier afgelopen zomer 2 dagen door gebracht en 4

Dianne Megens,
    3-4-2005

Wij hebben hier afgelopen zomer 2 dagen door gebracht en we vonden het er fantastisch. een monorail die je gratis naar de andere twee hotels brengt,ideaal.een grrot winkelcentrum is erbij en veel kermis atractisch.

we hebben er van genoten,ik vind het een aanrader om in Primm waar dit hotel ligt tot rust te komen voor een voordelige prijs. wij hadden een 4 persoons kamer voor 21 dollar per nacht.