1 review over Camping Seibt Desert Retreat KOA in het Nederlands

2008

Eeen pardijs in de Woestijn

Jack en Rose
29-12-2008

Na Las vegas was dit een verademing, deze camping is een ware oase in de woestijn. Geweldige luxe staanplaatsen voorzien van alle gemak zelfs als je wilt met buitenkeuken, de tuinen zijn prachtig, op de toiletten kun je van de vloer eten, Het personeel is meer dan behulpzaam dit is de beste camping die ik in de VS ben tegengekomen. Prachtig zwembad met alle facaliteiten. De eigenaar kweekt zelf zijn rozen e.d de camping staat dan ook helemaal vol met bloemen. En dat midden in de woestijn. Eeen absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seibt Desert Retreat KOA in Pahrump, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seibt Desert Retreat KOA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.