We hebben een aantal aanbieders voor Pahrump voor je op een rij gezet:

Reviews over Pahrump

Stadje voor op doorreis

Chris Jetten
    13-8-2018

Pahrump is een handige tussenstop op weg van Las Vegas naar Death Valley. Diverse grote ketens van hotels, restaurants en winkels zitten hier, zoals Denny's en Walmart. Je kunt ook dichter bij Death Valley overnachten, zoals in Amargosa Valley, maar daar zijn veel minder voorzieningen. Sfeer heeft Pahrump niet. Het is in feite een uit de kluiten gewassen one street town, waarbij die ene straat een fantasieloze highway is. Wel apart is dat meteen achter de bebouwing de woestijn zichtbaar is. Het klimaat is ook een woestijnklimaat. Voor een nachtje wel een leuke ervaring

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Pahrump scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews