1 review over Camping Lake Mead RV Village at Echo Bay in het Nederlands

onverwacht goed

Mary Weeda
18-5-2017

Een vriendelijke beheerder die ons na sluitingstijd gewoon hielp toen we het inchecksysteem niet helemaal begrepen. Het is in de woestijn dus is er niet veel groen op de camping. De plaatsen hebben een redelijke grootte. Omdat het in een National Recreation Area ligt, moet je eerst een kaartje kopen om in het gebied te rijden. Wij kochten gelijk een Annual Pass die geldig is in alle Nationale Parken enz. Bij de camping heb je: alle hook-ups en sanitaire voorzieningen(even verderop bij het meer: een winkel, kan je benzine kopen, een camping voor tenten, wasserette). Wij waren $31 kwijt voor 1 nacht. De omgeving en de rit er heen is al een belevenis op zich. We vonden de sfeer heel relaxed en dan heb je het ook naar je zin.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lake Mead RV Village at Echo Bay in Overton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lake Mead RV Village at Echo Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.