Hotel Wynn Las Vegas & Encore

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Wynn Las Vegas & Encore voor je op een rij gezet:

100 reviews over Hotel Wynn Las Vegas & Encore

• 2018
    10Lotte Hack12-01-2018

Om nooit meer te vergeten

Alles was heel erg mooi in het hotel. Helaas mocht ik niet overal komen omdat ik nog geen 21 ben en ik dus niet in het casino mocht komen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 2017
    6Michel22-08-2017

Wynn slaat alles, (zowel positief als negatief)

Allereerst Wynn is een belevenis! Wanneer ik het echter vergelijk met andere en zelfs goedkopere hotels dan schieten ze erg tekort. Om een paar dingen te noemen: - wachtrij van 1 (!) uur voor het ontbijt. Overigens was het perfect verzorgd het ontbijt. - zelfs het meest eenvoudige hotel heeft een koffiezetapparaat op de kamer; Wynn heeft dit niet. - zelfs het meest eenvoudige hotel heeft een koelkast(je) op de kamer. In Wynn kost dit $ 25 extra - wifi niet gratis, maar maak deel uit van een $ 39 per dag kostenplaatje met daarin ook toegang tot fitness - parasols bij het zwembad onvindbaar, gezien temperaturen bittere noodzaak om niet levend te verbranden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Milan28-06-2016

Geweldig

Geweldig hotel. Smaakvol en niet te openbaar, zodat het er niet te vol is en je echt kunt genieten van de stijvolle omgeving. Wij hadden een gewone resortroom en die was al geweldig, dus een upgrade moet wel helemaal top zijn. Onze kamer was enorm met een heerlijk bed en een luxe badkamer met bad en douche apart en veel luxe extra's. Mooie replica's aan de muur, en een knopje naast het bed om de gordijnen te openen: vanuit je bed via het floor-to-ceiling raam kijken naar de strip.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10kristof728-04-2016

Geweldig hotel

Zeer goed luxueus hotel, nette kamers, lekker eten, goed casino....

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10heer Mouthaan16-04-2014

fantastisch hotel

Enige min punt. Luidruchtige beachclub in het hoogseizoen

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10annoeska30-10-2013

Beste hotel ever!

Wij verbleven in het Wynn hotel voor 3 nachten, hebben genoten van de heerlijke rust die dit hotel biedt in tegenstelling tot vele andere vegas hotels, erg goed buffet restaurant (beste van Vegas!), erg nette ruime kamers, goed liggend bed, niet te hard, niet te zacht,mooi uitzicht over the strip gehad. Vriendelijk personeel, mooi zwembad, net casino, le reve is een hele mooie show, must see, ala cirque du soleil. Wij zouden zeker gerug gaan!

Gereisd met partner in juli 2013

• 9mr27-07-2013

Luxer dan lux

Voor congres bezoek week verbleven in de Wynn. Wat een ervaring! Het meest luxueuze hotel van de strip. Ik ben al meerdere malen in Las Vegas geweest, maar dit hotel slaat alles. Alles is geautomatiseerd in de kamers (gordijnen, bedden, in iedere kamer een tv etc.). Je verdwijnt in je bed, super lekker. In het hotel is veel te zien en te beleven. Top klasse restaurants en shows. Alles is wel behoorlijk prijzig, maar het hotel is al de moeite waard om gewoon binnen te lopen en rond te kijken.

Zakelijk gereisd in mei 2012

• 10Jambo01330-03-2013

AWESOME! Mooiste hotel op de strip!

Geweldig hotel wat bestaat uit 2 stukken. Encore en Wynn. Wij hadden onze kamer geupgrade bij het hotel zelf (stuk goedkoper) naar een parlor suite (120m2) ongekende luxe en schoonheid. Geeft tevens vele exclusieve dingen zoals een speciale pool alleen voor tower suite guests, maar ook op allerlei andere dingen zoals overal voorkruipen bij wachtrijden. Het hotel ziet er schitterend uit. Wel veel hogere buy-ins op tafels om te gokken. Verder heeft dit hotel 3 clubs, waarvan wij XS hebben bezocht. Toplocatie! Gegeten hebben wij er niet. Doen zou ik zeggen

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9Colin12-01-2012

Overweldigende luxe

Hotel Wynn is een prachtig hotel met schitterende kamers, lekker eten en uitgebreide en goede service. Omdat deze reis in verband met werk was, hoefde ik niet zelf te betalen. Maar het is duidelijk dat voor al dit moois flink betaald moet worden. Het hotel ligt aan de Strip en met de taxi op zo'n 10 dollar afstand van het echte centrum van Las Vegas. Het casino in het hotel is prima. Uitzicht is iets minder omdat je niet zoals bij sommige andere hotels direct tegenover toeristenattracties zit.

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 10Jan23-08-2011

Onbeschrijvelijke ervaring!

Één van de duurtse hotels ter wereld maakt haar faam waar door veel luxe te bieden tegen zeer aanvaardbare tarieven. Aankleding is bijna kitsch te noemen maar door de vele aandacht gewoon schitterend te noemen. Het eten is door alle mogelijkheden uiterst goed verzorgd en het ontbijtbuffet is zo enorm groot en luxe dat je er in 2/3 dagen lang niet alles van kan proberen. Aanrader als je naar Vegas gaat wat ons betreft.

Qua gokken is er ook een verschil in Vegas en als je het op een uiterst luxe wijze kan doen is The Wynn een aanrader. Dames die gratis de drankjes verstrekken opdat je aan de tafel blijft staan. Als je dit gewend bent dan wil je nooit meer naar een Holland Casino...

Gereisd met partner in juni 2011

1 tip over Hotel Wynn Las Vegas & Encore

• mr, 27-07-2013

Vraag om een kamer aan de strip zijde, zo hoog mogelijk.

0 vragen over Hotel Wynn Las Vegas & Encore

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken